|
MCImportXMLTV + ONTV + Tv3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ronnih ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juni-2012 kl. 10:00 |
Hejsa!
Efter jeg med succes er gået fra DVB-T til DVB-C (Stofa TV, nærmere betegnet AN-TV) har jeg også tegnet et pro abonnement på ONTV. Jeg har "kun" pakke 1 - så ikke så mange kanaler. Jeg har konfigureret mine favoritter inde på ONTV - og har fået XMLTV linket. Til at konvertere XMLTV filen har jeg valgt det udmærkede danske program MCIMPORTXMLTV - hvilket fungerer helt perfekt - pånær TV3. Ligegyldig hvad jeg gør - så er TV3 ikke til at finde inde i mediecentret - når jeg er inde for at skifte guidedata ud. Alle de andre kanaler virker, og giver fint logo på kanalen etc. inde på mcefun hjemmesiden er et lille tool til at tjecke programguide bindinger - her er alle sat til XMLTV - pånær TV3. Først var Tv3 nederste entry i min liste - så tænkte det måske var derfor - men efter at have tilføjet TV3+ og noget HD værk - så er den ikke længere nederst på listen inde i MCIMPORTXMLTV gui'en. Men den dukker bare ikke op inde i guiden - hvilket TV3+ og HD gør.. Nogen som kan hjælpe? :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |