|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
birgerA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 08-Marts-2008 kl. 17:32 |
www.Midtdata.dk sælger hfx mini til ca. halv pris, har selv lige købt et sæt på efterkrav uden problemer :-) det er ret fedt skal jeg lige sige Birger |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Er det ikke bare fordi den er uden PSU?
Så godt selv prisforskellen. |
|
![]() |
|
birgerA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Jo, men man skal selv købe den ved side af Birger |
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
ja det er godt nok billigt og det er ikke fordi at man skal købe strømforsyningen ved siden af, for normalt koster kabinettet over 2000 kr. og der skal man nu også købe en strømforsyning ved siden af...
|
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
birgerA, er du tilfreds med kabinettet?
Er der display med i prisen? Hvilken PSU har du købt? Mandag kommer postbuddet med en masse lækker hardware til min nye HTPC, men kan simpelthen ikke finde ud af hvilket kabinet jeg skal købe |
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
Jeg har også et HFX mini kabinet og det er meget lækkert at have et media center der er helt lydløst, men det er lidt en dyr løsning og jeg vil ikke anbefale dig det, hvis du har bestilt et løst grafikkort med blæser på, som skal gøres lydløst med heatpipes, det er lidt svært at få placeret i kabinettet. Generelt kræver det en del tid at sætte delene i kabinettet og man skal være meget påpasselig med hvordan man får sat heatpipes'ne. Display, dvd-drev, heatpipes, CPU-køler og strømforsyning skal du købe ved siden af. Men også DVD-drevet er billigt, halv pris ifht. normal HFX priser... |
|
![]() |
|
![]() |
Ja , jeg er utrolig tilfreds med kabinettet :-) jeg har købtEF28- 280 watt strømforsyningen, men jeg tror godt at jeg kunne havde sparet Borg køleren, da den processer, Athlon LE1640 Box model, den slet ikke siger noget, den bliver kun 35 grader ved brug, og nej der er ikke display med, da jeg bruge iMON 2.4G Remote Controller som virker godt
|
|
![]() |
|
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
![]() |
Hej Jeg har også et mcubed mini kabinet. Som jeg er meget tilfreds med. Det er et super fedt kabinet. Er jeres HTPC så helt lydløs nu eller kan i stadig høre en lille summen fra den? Min den summer nemlig lidt, men tror måske det er den ene harddisk. Korsbæk |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Hvad følger der med til det kabinet hos midtdata. Er der køler til alle de forskellige dele også?
|
|
![]() |
|
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Det er højst sandsynligt kun selve kabinettet.
Det er imo. ikke meget værd i løs vægt. Du skal alligevel have fat i det meste før det kan benyttes hensigtsmæssigt. |
|
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|
![]() |
|
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
![]() |
Hej Der følger ikke noget med kabinettet. Man skal købe strømforsygning, kølere, dvd-drev, pci-riser og display ved siden af. Så det er lidt dyrt men det spiller bare når man har installeret det hele. Jeg tror bare lige jeg skal have skiftet en harddisk før at den bliver helt lydløs. Men ved ikke om det er nok at bare skifte til en 3,5 samsung harddisk eller om jeg skal have en 2,5 samsung? Korsbæk Redigeret af Korsbæk - 17-Marts-2008 kl. 15:23 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Fysisk størrelse er der jo en væsenlig forskel på 2½" og 3½". Og lydmæssigt er der nok også, da 2½" oftest er 5400rpm, mens 3½" oftest er 7200rpm, men det er jo også på bekostning af læse/skrivehastigheder. Men hvis du køber en ny Samsung F1, kan jeg garentere dig at den er ret så lydløs.
Ellers må du hoppe på en SSD. Men de koster bare kassen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |