recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medal Of Honor Lukket Beta - Anyone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedal Of Honor Lukket Beta - Anyone?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Emne: Medal Of Honor Lukket Beta - Anyone?
    Sendt: 05-Juli-2010 kl. 19:30
Halløj og god aftens

Er jeg den eneste herfra der har fået prøvet den lukkede beta af Medal Og Honor?

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan I oplever det - selv har jeg lige spillet 2 hurtige runder, som forgår i Helmand Vally i Afghanistan (det er vist det eneste map i Beta'en).

Umiddelbart er mit indtryk at spillet ikke kan noget specielt i forhold til f.eks. Battlefield, og grafikken er som sådan ikke kønnere.

Der er køretøjer med, i Beta'en er M3 Bradley - så det er ikke rent infantry.

Den mode jeg lige prøvede skulle man indtage forskellige points på kortet (Mission) ved at placere sprængstoffer - altså en form for "Rush", som det kendes fra BFBC2.

Der er selvfølgelig rangsystem, hvor man unlocker nye dimser, f.eks. ekstra ammoclips osv. og man kan få morter, uav osv.

Men er der andre der er med i Beta'en?
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Krusty the Clow Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Juli-2008
Sted: Aalborg
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2010 kl. 19:49
jeg har ikke prøv et Beta,  for jeg venter til Medal Of Honor SE kom med Frontline (vis kun til ps3) for der er ikke nogen der har den til pre-order i nu, men lukker Beta ikke også den 18 juli?
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2010 kl. 20:04
Oprindeligt skrevet af Krusty the Clow Krusty the Clow skrev:

jeg har ikke prøv et Beta,  for jeg venter til Medal Of Honor SE kom med Frontline (vis kun til ps3) for der er ikke nogen der har den til pre-order i nu, men lukker Beta ikke også den 18 juli?

Jo, den lukker d. 18 juli, men derfor kan man da sagtens nå lige at få spillet det nogle timer Smile

Jeg har først fået min invite idag, men kan se at folk har spillet det i 3-4 dage...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2010 kl. 20:50
Jeg har ikke fået nogen Beta invitation, men eh.. Jeg er faktisk ligeglad, spiller kun spillet for singleplayer. Multiplayer kan BC2 klare for mig, desuden minder det også om et mix mellem BC2 og MW, hvor vægten ligger på MW..
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2010 kl. 22:37
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Jeg har ikke fået nogen Beta invitation, men eh.. Jeg er faktisk ligeglad, spiller kun spillet for singleplayer. Multiplayer kan BC2 klare for mig, desuden minder det også om et mix mellem BC2 og MW, hvor vægten ligger på MW..

Der er faktisk stor forskel på de 2 forskellige spiltyper i beta'en.

Team Assault er rent MW2 - bare ikke så pænt som MW2, faktisk. Rimelig skodmode, og ikke min stil.

Mission er mere BFBC2, men heller ikke lige så "kønt", f.eks. mangler destruction fuldstændigt...

Jeg tror ikke jeg kommer til at spille MOH særlig meget, og tror ikke det bliver et must buy, det har det simpelthen for lidt til i forhold til de 2 andre.
Lars B

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2010 kl. 10:56
Da der ikke er andre lignende spil (mig bekendt) omkring udgivelsen af MOH, saa hopper jeg med paa vognen. Om ikke andet, saa regner jeg med SP er rimelig fed. Og jeg har nogle spil, der skal byttes saa...

BORING!
Til top
BIGzag Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Maj-2010
Sted: DK
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2010 kl. 11:43
fik koden i går,, skal prøve den i aften
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Point: 801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2010 kl. 20:42
Har spillet det nogle dage nu. Jeg syntes der mangler lidt i det stadig. mangler og se hvordan jeg dør. når man kan stå og så er man bare død uden at se eller høre et skud og der står man er skudt med pistol. Og jeg ved ikke med jer andre men jeg oplever en del Lag. og den er der ikke i MW2. Men hvis der bliver rettet lidt på det hele så kunne jeg helt klart godt blive en spiller i fremtiden.
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2010 kl. 20:54
For mig virker det så et lidt forvirrede missmach imellem BF:BC og MW2... desværre. 
Styrering føles lidt tung og sløv i det. (ja self kan man skrue op for følsomheden, but it doesn't help) 

Jeg tror at man skal tage grafikken med et gran salt... det er jo trods alt en beta version Smile

JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu