recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Medal of Honor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedal of Honor

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 16:41
Efter beta'en valgte jeg IKKE at købe det. Jeg spiler primært online og der synes jeg bare ikke det holder særlig godt i forhold til fx Bad Company 2.
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af viking40 viking40 skrev:

Har spillede spillet i 1 min. nu....og er allerede død træt af det....styringen for op og ned er totalt modsat af mw2.....overvejer at få pengene tilbage med mindre der er en venlig sjæl der kan fortælle mig fordan man laver det om så man kan styre op og ned normalt....i options under controls...kan jeg ikke se hvordan man laver det om...???

Øh. Det laver du om i indstillingerne for controlleren.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 20:22
Jeg har spillet de første tre missioner af kampagnen og ca. 15 minutter online i dag. Online virkede forbavsende sjovt, omend jeg rendte rundt som en forvirret kylling og døde alt for mange gange i den korte tid, jeg prøvede det.

Singleplayer var derimod en temmelig middelmådig affære.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 20:36
Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:

Jeg har spillet de første tre missioner af kampagnen og ca. 15 minutter online i dag. Online virkede forbavsende sjovt, omend jeg rendte rundt som en forvirret kylling og døde alt for mange gange i den korte tid, jeg prøvede det.

Singleplayer var derimod en temmelig middelmådig affære.

Er der også noget co-op, eller er det bare det klassiske med to hold mod hinanden?
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 21:25
Intet co-op. Desværre.
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:

Intet co-op. Desværre.

Det virker sgu lidt fesent.
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 10:12
Viking, hvordan kunne du undgaa at se, at du blev spurgt om invert eller ej i starten af foerste mission? Maaske spillede du ikke SP?
Kan jeg i oevrigt slette din gamle profil?

Efter halvanden times spil fordelt paa SP og MP:

POSITIVIT: Spillet virker ganske underholdende, vaabnene afbalanceret, lyden rigtig god (bedre end COD), tyngdefoelelsen er lidt a la Killzone, hvilket jeg synes er OK ift. COD hvor man naermest flyver afsted med manden.
Banerne virker sjove online (spillede kun TDM), med masser af muligheder, og foelelsen af at vaere i krig er bedre end i COD, et sted mellem COD og BF. Det betydede i gaar, at jeg savnede lidt mere samarbejde paa mit hold - de var daarlige og i en bane blev vi pinned down, simpelthen fordi de andre afbalancerede deres hold bedre imellem sniper-campere og rushere, mens vores hold ikke turde meget andet end at staa i egen banehalvdel. Det gik dog fint med en K/D paa 1:1.
Jeg savner en indikation naar man skyder en, maaske a la Killzone, den "bling" lyd er guld vaerd!
Da jeg fik Killstreak foerste gang, var jeg heller ikke klar over det - maaske bliver det sagt, men jeg kunne ikke se nogen ikon for det.

NEGATIVT: Man faar ikke denne jeg-faar-staadreng-af-hvor-godt-det-her-er foelelse som f.eks. COD. :)
Granaterne kan man ikke kaste saerlig langt, da de springer for hurtigt.
Maaske ikke direkte negativt, men hvis man er vant til COD tempo, saa bliver man lidt skuffet.
Faar man paa et tidspunkt mulighed for at vaelge vaaben som man lyster eller er de laast til de forskellige fraktioner? Som det er til at starte med kan man med amerikanerne kun bruge deres vaaben (medmindre man samler en AK op) - hvilket jo er realistisk, men jeg havde paa et tidspunkt lydt til at starte med en AK, og det kan man ikke medmindre man er talebaner.

All in all virker det som fint tidsfordriv og hygge inden COD kommer.
Men husk: ovenstaaende er bare det foerste, hurtige indtryk efter en SP bane og 5-6 MP kampe.

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 10:52
Jeg tror desværre ikke, at du får mulighed for helt og aldeles frit at vælge et våben, som du kender fra COD. Det lader til, at de har låst det på nogenlunde samme måde som i BFBC2.

Generelt synes jeg egentlig, at hele "customization" delen virker noget tynd og vattet i forhold til COD og egentlig også BFBC2. Spillet lander egentlig lidt klodset de to imellem, selvom jeg havde et par underholdende timer online i går aftes.
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 11:01
Har forudbestilt det men ikke hentet det endnu.. men ved ikke hvor meget jeg får spillet online. Delvist fordi min splitfish controller ikke virker mere og jeg hader FPS med en normal controller, og delvist fordi jeg lige har modtaget min move start pakke og elsker heavy rain og rush :D
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2010 kl. 22:00
Men der er vel ingen grund til at købe MoH hvis man allerede har CoD MW I/II? Her tænker jeg kun på online-delen, da ingen af disse spil har en interessant singleplayer-del.

Jeg har allerede Resistance 2, KZ 2, CoD 4,5,6 samt Bad Company 2...300-499kr for ENDNU en shooter (med henblik på online multiplayer) er vel spild af penge? Og med CoD Black Ops på trapperne bliver MoH vel endnu mere overflødig? 
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2010 kl. 20:39

Single player er godt nok det mest skuffende EVER. Kedeligt, repetitivt, ALT FOR NEMT OG KORT.

Multiplayer lider også af skønhedsfejl. Hvis de ikke var der, kunne det da blive OK. Især er det ikke fedt at opdage, at ens hits ikke registreres - sker både i SP og MP. Og jeg er IKKE i tvivl. Har prøvet det på klods hold...

BORING!
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Point: 633
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2010 kl. 09:41
Det er præcist min opfattelse! (af MW2). MoH til gengæld har underholdt mig godt i de (få) timer singleplayer varede :) 
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu