Viking, hvordan kunne du undgaa at se, at du blev spurgt om invert eller ej i starten af foerste mission? Maaske spillede du ikke SP?
Kan jeg i oevrigt slette din gamle profil?
Efter halvanden times spil fordelt paa SP og MP:
POSITIVIT: Spillet virker ganske underholdende, vaabnene afbalanceret, lyden rigtig god (bedre end COD), tyngdefoelelsen er lidt a la Killzone, hvilket jeg synes er OK ift. COD hvor man naermest flyver afsted med manden.
Banerne virker sjove online (spillede kun TDM), med masser af muligheder, og foelelsen af at vaere i krig er bedre end i COD, et sted mellem COD og BF. Det betydede i gaar, at jeg savnede lidt mere samarbejde paa mit hold - de var daarlige og i en bane blev vi pinned down, simpelthen fordi de andre afbalancerede deres hold bedre imellem sniper-campere og rushere, mens vores hold ikke turde meget andet end at staa i egen banehalvdel. Det gik dog fint med en K/D paa 1:1.
Jeg savner en indikation naar man skyder en, maaske a la Killzone, den "bling" lyd er guld vaerd!
Da jeg fik Killstreak foerste gang, var jeg heller ikke klar over det - maaske bliver det sagt, men jeg kunne ikke se nogen ikon for det.
NEGATIVT: Man faar ikke denne jeg-faar-staadreng-af-hvor-godt-det-her-er foelelse som f.eks. COD. :)
Granaterne kan man ikke kaste saerlig langt, da de springer for hurtigt.
Maaske ikke direkte negativt, men hvis man er vant til COD tempo, saa bliver man lidt skuffet.
Faar man paa et tidspunkt mulighed for at vaelge vaaben som man lyster eller er de laast til de forskellige fraktioner? Som det er til at starte med kan man med amerikanerne kun bruge deres vaaben (medmindre man samler en AK op) - hvilket jo er realistisk, men jeg havde paa et tidspunkt lydt til at starte med en AK, og det kan man ikke medmindre man er talebaner.
All in all virker det som fint tidsfordriv og hygge inden COD kommer.
Men husk: ovenstaaende er bare det foerste, hurtige indtryk efter en SP bane og 5-6 MP kampe.