|
Meddelelser på Samsung? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ok. Og sjovt nok Palle så ophørte de enslydende meddelelser med at komme, når de blev læst på mit 9005. Jeg må tjekke næste gang de udsendes.
Også stor tak til hummelmose herfra for nødvendig indgriben. God weekend til alle nu, hvor Samsung- og andre brugere atter kan benytte og får lidt lyst til at bruge recorder.dk |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
|
Hørt!!! Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
|
Også en stor TAK til hummelmose for hans indgriben ![]() Måske han fik nok da jeg brugt ordret L--- i så fald vil jeg da gerne undskylde ![]() |
||
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6395 |
|
Nå, jeg oprettede en Samsung-konto (gad ikke før)
Men feltet Contact Preference / Kontaktpræference er ikke markeret som standard? Er det bedst at være logget på eller af Samsung-kontoen, hvis jeg vil undgå diverse meddelelser? |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Jake 51:
Det virker da bare underligt, at man skal oprette en konto for at få lov til at lave indstillinger på sit TV? Men du kan jo prøve begge muligheder: logget ind, eller logget ud, og så ske hvad der ser... Spørgsmål: Kan man logge på kontoen via TV'et? cccd: Det var ikke dit indlæg, som gjorde, at Hummelmose farede i tastaturet - dit indlæg fik jo lov at stå, ucensureret... Det var alt det andet "skrammel", tror jeg nu nok...
![]() Redigeret af turbo2 - 13-Juni-2015 kl. 16:51 |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6395 |
|
Ja, man kan logge på kontoen via fladskærmen
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Så prøv at logge på og se, om det så holder kaje i en periode... Prøv så at logge af i en ny, lige så lang periode, og se, om det så igen begynder at skrive til dig... Det er nok eneste mulighed for at teste, hvad der virker.
![]() |
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Jeg tjekkede i går. Jeg var logget af og har været det længe. Jeg modtager meddelelserne. Om end der går langt imellem. De generer mig ikke. Tværtimod. Jeg tror ikke, at de har noget at gøre med Samsung account. På min manual omtales meddelelserne som jeg tidligere har anført. Og her nævnes intet om account i denne forbindelse. Mon ikke at der i manualen for det pågældende TV også står en løsning der? Redigeret af bentpetersson - 14-Juni-2015 kl. 17:50 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
|
Var det ikke dig der har opskriften på hvordan man slår det fra? Derfor undrer det mig at du stadig modtager meddelelserne. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
Jo, Flemming, men jeg ønsker ikke at slå dem fra. Jeg kigger på meddelelsen for at se hvad den indeholder og min erfaring er at så standser den med at komme. Ligesom jeg fx oplever det med en email besked. |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |