recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mede8er MED1000X3D eller TViX 3D S2?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mede8er MED1000X3D eller TViX 3D S2?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 13:09
jeg har haft nogle forskellige stykker den sidste års tid, Himedia, Tvix, PCH A400 og Zappiti player, den eneste der for mig har virket uden problenmer med streaming af 3D Bly-ray iso over netværk er Zappiti og jeg er meget tilfreds med den

Jeg ville dog gerne have haft Zappiti mini (Dune TV-303D) da jeg alligevel ikke bruger intern hdd
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 13:27
Jeg har også bedst erfaring med Dune indtil videre, men jeg har ikke prøvet Tvix og Himedia selv. Jeg har dog også været ude omkring Medi8er, som havde en del problemer med framerate.

Ulempen ved Dune er dog, at du skal generere moviewall på en computer og eksportere den til afspilleren, så du skal lette dig fra sofaen - hvilket du vel også gør alligevel hvis du skal rippe dine film...
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 13:37
Skal man ikke også det med medi8er ?

På himedia skal man have lagt custom firmware ind for at kører yamj (yet anoter media julebox)
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2013 kl. 14:20
Jeg har ikke selv prøvet de nye 3D-afspillere fra Mede8er og dermed ikke den nye jukebox. Så vidt jeg ved, så kan den godt scrape filmdata selv.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2007
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2013 kl. 14:15
kan man koble et extern bluray drev på Dune Base 3D?
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2013 kl. 14:50
Deres Smart BE er angivet til at skulle virke med alle Dune HD afspillere, men så vidt jeg kan se, så har den kun eSATA forbindelse hvilket kun findes på Smart-serien og ikke Base 3D. Så umiddelbart må det være et nej.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2013 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af sorensen sorensen skrev:

kan man koble et extern bluray drev på Dune Base 3D?



er der nogen speciel grund til du vil gøre dette ?
Du vil ikke være i stand til at afspille originale Blu-ray skiver grundet encryptionen på skiven og eneste mulighed du har for at afspille en brændt Blu-ray er ved at gå ind og vælge den m2ts fil der skal afspilles
Til top
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2007
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 00:57

er der cinavia kryptering på dune base 3D? ligesom der er på playstation 3?

Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 06:43
Nej - ikke endnu.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 18:52
nej det er der ikke, og den understøtter heller ikke menuer, kun bd-lite
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu