steger skrev:
Tag et kig på selv samme website som du også købte boksen igennem: CDON skriver fejlagtigt: Contents:
- MED500X
- AC Adapter
- Cables - AV, HD HDMI, USB, Component, USB extension with Base
Så både du og jeg - og alle andre burde for den sags skyld rimeligvis kunne forvente at modtage det de skriver - altså en USB base extension. Du så da ikke kassen før du bestilte, vel? Så stig lige ned af den høje hest hr.  Folk skriver desuden rundt omkring på nettet at donglen virker betydeligt ringere (hakken og udfald etc.) uden basen, som skulle forstærke signalet betydeligt.
Både Mede8er og CDON har lavet grove fejl her - og jeg har al ret til at brokke mig. |
Det er jo så ikke det eneste de skriver som ikke passer. Men igen, som du kan læse på kassen så medfølger basen ikke, dermed har CDON ikke nogen baser, og dermed skal du ikke regne med at få nogen. Den tekst er sikkert bare sakset fra en anden side.
Om du rent juridisk kan kræve den base (som de så må trylle frem) eller en eller anden pris-refundering svarende til basens værdi ved jeg ikke.
Jeg har ikke noget at bruge den base til, så jeg gider ikke brokke mig selvom det står på deres side at den medfølger. Men jeg synes da du skal kontakte mede8er og høre hvorfor nogen får den med og andre ikke...
EDIT: Den base er i øvrigt bare en usb-forlænger - den forstærker ikke signalet på nogen måde. Den gør bare at wifi-donglen kan placeres mere optimalt hvis mede8eren står i et skab eller lign.
Redigeret af Exxtreme - 25-Maj-2011 kl. 23:41