recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mede8er MED400X Mini vs AC Ryan Playon!HD Mini2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMede8er MED400X Mini vs AC Ryan Playon!HD Mini2

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Status: Offline
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2011 kl. 18:26
Der skal ikke være en base med hvis ikke det står på kassen at den ligger deri... Det kan CDON jo ikke gøre noget som helst ved...

Jeg tror Mede8er bliver solgt med denne base i andre dele af verden, derfor står det i manualen.

Nej din dongle er ikke ubrugelig, du sætter bare donglen direkte i mede8er uden basen.
Til top
steger Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Denmark
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2011 kl. 19:09
Tag et kig på selv samme website som du også købte boksen igennem: 

CDON skriver fejlagtigt:

Contents:

• MED500X
  • AC Adapter
  • Cables - AV, HD HDMI, USB, Component, USB extension with Base

Så både du og jeg - og alle andre burde for den sags skyld rimeligvis kunne forvente at modtage det de skriver - altså en USB base extension. Du så da ikke kassen før du bestilte, vel? Så stig lige ned af den høje hest hr. Thumbs Up

Folk skriver desuden rundt omkring på nettet at donglen virker betydeligt ringere (hakken og udfald etc.) uden basen, som skulle forstærke signalet betydeligt.

Både Mede8er og CDON har lavet grove fejl her - og jeg har al ret til at brokke mig.
BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.

PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64
Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2011 kl. 23:38
Oprindeligt skrevet af steger steger skrev:

Tag et kig på selv samme website som du også købte boksen igennem: 

CDON skriver fejlagtigt:

Contents:

• MED500X
  • AC Adapter
  • Cables - AV, HD HDMI, USB, Component, USB extension with Base

Så både du og jeg - og alle andre burde for den sags skyld rimeligvis kunne forvente at modtage det de skriver - altså en USB base extension. Du så da ikke kassen før du bestilte, vel? Så stig lige ned af den høje hest hr. Thumbs Up

Folk skriver desuden rundt omkring på nettet at donglen virker betydeligt ringere (hakken og udfald etc.) uden basen, som skulle forstærke signalet betydeligt.

Både Mede8er og CDON har lavet grove fejl her - og jeg har al ret til at brokke mig.
Det er jo så ikke det eneste de skriver som ikke passer. Men igen, som du kan læse på kassen så medfølger basen ikke, dermed har CDON ikke nogen baser, og dermed skal du ikke regne med at få nogen. Den tekst er sikkert bare sakset fra en anden side.

Om du rent juridisk kan kræve den base (som de så må trylle frem) eller en eller anden pris-refundering svarende til basens værdi ved jeg ikke.

Jeg har ikke noget at bruge den base til, så jeg gider ikke brokke mig selvom det står på deres side at den medfølger. Men jeg synes da du skal kontakte mede8er og høre hvorfor nogen får den med og andre ikke...

EDIT: Den base er i øvrigt bare en usb-forlænger - den forstærker ikke signalet på nogen måde. Den gør bare at wifi-donglen kan placeres mere optimalt hvis mede8eren står i et skab eller lign.

Redigeret af Exxtreme - 25-Maj-2011 kl. 23:41
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu