|
media afspiller - hvilket? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jeg kan så bekræfte, at Boxee Box klarer HD-lyd via HDMI. |
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|||
Det kan den, men bestemt ikke over optisk. Men jeg vil dog fraråde en Boxee i dag. Den var fed da den kom, men det er over 3 år gammel hardware og baseret på en tusse gammel Atom CPU.
Hvis det skal vare en dedikeret streaming box i samme stil, så er de nyeste versioner af Dune HD, Medi8or eller Popcorn Hour noget bedre Ellers skal man måske vente og så, hvad Android TV eller en kommende Apple TV bringer med sig. Android TV kommer i efteråret og måske ser vi nogle i løbet af ugen under IFA. Apple TV rygtes godt nok først at være klar til foråret, men det skader vel ikke, at se an den 9/9. når Apple præsenterer nyt hardware. De kan jo overraske. |
||||
![]() |
||||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
|||
Jeg pointerede blot, at Boxee Box kører HD-lyd... Og ja, det er en gammel svend, men den æder sgu alt hvad jeg smider efter den... OG jeg nægter ganske enkelt at tro, at en kommende ATV "4", vil kunne afspille mkv, rips og iso-filer. Måske man skulle kigge lidt på Xbox One, den nye opdatering gør den æder en del nye formater. |
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|||
Ja, XBONE er også en mulighed. Den koster dog også det 4-dobbelte. Men udover dens egne funktioner, så får den jo også snart PLEX. De annoncerede jo allerede i maj, at det var på vej og var godkendt af Microsoft.
Ang. ATV 4, så har du sikkert ret i, at den ikke kan klare mkv selv. Men det ville virkelig undre mig, hvis ikke den får en rigtig app store. Og der findes allerede rigtig mange apps til iPhone og iPad, som sagtens kan klare mkv. Når Apple tillader det nu, så har jeg svært ved at forestille mig, at de ikke giver lov på en dedikeret videoafspiller.
|
||||
![]() |
||||
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
|||
Hvad med en 'Zappiti player'. Den kigger jeg selv på. Den kan betjenes fra mobilen eller tabletten. Så hvis man vil høre musik, behøver tv'et ikke være tændt.
|
||||
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
||||
![]() |
||||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
|||
Vil stadig påstå Wd tv live, er det letteste,og billigste dog vistnok kun med DTS core.
|
||||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||||
![]() |
||||
Meteora ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
|||
WD live tv skulle også gerne have Dolby True HD
|
||||
![]() |
||||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
|||
|
||||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||||
![]() |
||||
Mring ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 56 |
|||
WDTV Live har også DTS HD Master audio 7.1
|
||||
![]() |
||||
|||
Ikke decoder, men passthrough
![]() |
||||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||||
![]() |
||||
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
|||
...er der noget på vej med UHD, 4K, 2160p eller hvad det nu hedder...?
|
||||
![]() |
||||
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
|||
4K-afspiller (ved ikke hvor man får materialet fra):
http://www.cloudmedia.com/openhour/ Jeg har selv en Popcorn Hour A400 som jeg synes klarer min .iso's og .mkv filer til perfektion, men nogle har haft problemer med andre filtyper.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |