|
Media afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 40 ![]() -- ![]() Oprettet: 23-November-2009 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Februar-2012 kl. 03:52 |
Jeg er lidt på udkig efter en ny media afspiller i stedet for min WDTV Live. Den har altid fungeret godt, men nu har jeg fået nyt fjernsyn og ser kun film i 1080p og der følger den desværre ikke ret godt med.. Jeg ved ikke, hvad der går galt, men den lagger noget så træls når der er for meget bevægelse i billedet så jeg tænker den bliver overbelastet.
Hvad kan I anbefale af alternativer, der kan afspille mkv filer og gerne DTS som WDTV Live mangler og 3D og over netværk.
|
|
![]() |
|
NikolajDS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og hvordan er din WD TV Live forbundet til dit netværk?
Hvis du bruger wifi til at forbinde den til din NAS/Computer, ja så giver det god mening, at den har problemer med at afspille store FullHD-film. |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
WD live har jeg os dårlige erfaringer med, har 2 stk af dem, godt nok ingen af dem som hakker i billedet, heller ikke ved 1080p. Men tit kan de ikke starte filmen, så skal den slukkes og tændes, og det sker tit.
Den anden afspiller slukker af sig selv midt i en film, så kan jeg næsten ikke tænde den igen, har aldrig haft så irriterende nogle afspillere som dem, mine ac ryan fungerer 100 gange bedre.
|
|
![]() |
|
ehelmer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
Jeg bruger nu i stedet for min Panasonic BluRay afspiller BD75. Den er faktisk billigere end WDTVlive. Den er tilsluttet en DLNA server (TwonkyMedia) på mit lokalnet. Den læser ikke MKV filer, men det er meget nemt og hurtigt at konvertere MKV til TS med tsMuxer, og TS filer afspilles fint. Den afspiller også DTS lyd. Erik Helmer Nielsen |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Den spiller perfekt ,bare ikke med de sidste 2 revisioner af firmware fra WD.
Wdlxtv http://wdlxtv.my-mirror.eu/ wdlxtv den sidste revision ,er der nogle mangler ved subtitle menu ellers spiller de 100% |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
Jeg har også haft problemer med seneste firmware, men efter jeg har downgradet til en ældre version og derefter opgraderet til nyeste har jeg ikke problemer mere
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |