recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Media center extender til Xbox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedia center extender til Xbox

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
newbie 2004 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2006 kl. 20:48

grunden til at jeg faktisk spørger angående MCE er det for jeg synes at brugerfladen på XBMC er for omstændig, besværlig. feks når der skal vælges en film i menu>video så skal man trykke/steppe sig frem for mange gange, og det er ikk logisk lidt alla en HDD-recorder. eller ligesom i menu>programmer, der kommer de spil som er på xboxen når man har vagt programmer ved første tryk/step. kan det ordnes så det bliver nemmere og mere enkelt...????

det var kun derfor jeg spurgte om MCE, dens brugerflade ser nemlig mere windows/logisk ud - men det sku også kun være hvis man kan starte sine xbox-spil derinde fra - gider ikk sidde og skifte mellem 2 dashboard om det er det ene eller andet man skal...........

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2006 kl. 20:58

Man kan lave det enklere ved at modificere .xml filen, men det kræver selvfølgelig at man har styr på dette så man ved hvad man laver. Jeg er bestemt ingen ekspert på det område, så vil ikke forsøge at komme med forslag til dette

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
newbie 2004 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Oktober-2004
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2006 kl. 21:11
pokkers, ja hvor h....... finder man sådan en troldmand henne??!!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu