|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacgeld ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2006 Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 11-Januar-2007 kl. 19:35 |
Når jeg ser live tv fra media center, og vil minimere vinduet eller ændre størrelse, så jeg f.eks. også kan se explore, så går live tv'et ned. Vinduet som viste live tv bliver sort, men media center kører stadig. Jeg skal så lukke programmet ned, og åbne det igen for at se tv. Håber at høre fra jer
|
|
![]() |
|
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Hvad siger din eventviewer/logbog til dette, har du opdateret dit OS fornyeligt, så du er fuld opdateret? Vil lige teste senariet på min egen... V.H. Psudo |
|
![]() |
|
jacgeld ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2006 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
jeg kan ikke finde noget i min logbog som viser ar der sker en fejl. Hvad mener du med at opdatere OS. Jeg har opdateret mit windows, hvis det er det. |
|
![]() |
|
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Ja det var det jeg mente! Jeg har ikke testet det du beskriver endnu, da konen har remoten (Magten), og jeg skal se Deadwood kl 23, så det er hende der bestemmer nu |
|
![]() |
|
![]() |
hehe det bare iorden. jeg prøver at søge lidt rundt, skal nok skrive hvis jeg finder et svar.
|
|
![]() |
|
![]() |
*UPDATE* Min kan sagtens minimeres i liveTV og maksimeres tilbage uden problemer, hvad der skaber problemet hos dig er et godt spørgsmål. Har du også de sidste nye drivere til tuner og grafikkort? V.H. Psudo Redigeret af Psudo - 12-Januar-2007 kl. 14:05 |
|
![]() |
|
![]() |
så har jeg opdateret mine driver og det hjalp ikke. Det er en bærebar computer zepto, med gforce 7600 512mb ram og mit tv kort er hauppauge wintv hvr 900. |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har også et andet liv tv prgram wintv 2000. Her fungere det fint med at skifte størrelse på vinduet, så jeg tror ikke at fejlen ligger i mit hardware, nok nærmere media center. KAnman køre noget test eller fejlfinding?
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Tror du har problemer med din codec. Prøv evt. at hente nVidia PureVideo trial Codec. Check også med MS Decoder Checkup
|
|
![]() |
|
![]() |
Super nu virker det. jeg installerede nVidia PureVideo også kørte det fint. Var ellers igang med at flytte alle mine data, så jeg kunne geninstallere xp, glad for at jeg lige fik læst det sidste indlæg. I skal begge to have mange tak for hjælpen og tiden som i har brugt. Venlig hilsen jacob |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |