|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() Sendt: 23-Marts-2008 kl. 17:26 |
hejsa overvejer at smide min gamle computer ud, vil egentlig gerne have en bærbar, men kan jeg bruge en bærbar til at få ting fra bærbar til TV. Eller er det for det meste skod grafikkort der sidder i ?? Har intet kendskab til media center men kunn godt tænke mig at få noget tv fra computeren over på mit 42 " panasonic. http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_12/OFF01.SHTML kan det her tilbud bruges ? hilsen Jon - nogen der kan guide mig lidt i denne media center jungle |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Jeg så et par Acer bærebare i Bilka avisen idag, den ene var med ati 2400pro grafik, den anden med ati 2600 pro grafik.. umiddelbart så de meget gode ud.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |