recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Media Center - Hvor kan man købet det?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedia Center - Hvor kan man købet det?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Emne: Media Center - Hvor kan man købet det?
    Sendt: 29-Januar-2006 kl. 17:58

Jeg er på udkig efter et færdigsamlet Media Center og har kigget hos mm-vision, Zitech og SHG.

Findes der andre på Nettet, som I kan anbefale at kigge nærmere på?

VH Kristian

Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2006 kl. 22:57

Yoy have now entered the grey Zone, be aware of the woolfes and the bloodhounds, oooohhhee

Det er et svært spørgsmål du stiller der!

Der er tre  veje

køb færdig, omkonfigurer, Byg selv

Vælg køb færdig hvis du ikke gider rode med det (men det viser sig, som du kan se af andre tråde at det ikke altid holder)

Fordel: Alt er installeret og du har krav på support. Bagdel: Dyrt

Vælg omkonfiguer hvis du ønsker at købe en færdig PC som du så reformaterer og installerer MCE på

Fordel; Du får et rigtigt godt HW setup til en god pris. F.eks. Medion 8800 fra Aldi. Bagdel: Du er på herrens mark hvad MCE angår, og kan risikere at skulle udskifte komponenter der ikke er MCE kompatible

Vælg byg selv hvis du ønsker at smede hele PC'en sammen selv og installere alt selv

Fordel: Billigst og du har 100% styr på processen

Bagdel: Du har 100% ansvar for processen

Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2006 kl. 00:28

Jeg glemte lige at svare på hvad du burde købe hvis du skulle købe et færdigkonfigureret.

Her vil jeg sige:

Køb det på nettet hos en anerkendt dansk forhandler så har du fuld returret.  Eller gå ned i en forretnig og få dem til at give samme returret.

Som jeg kan se det er der ingen tvivl om hvad du ud fra design og støj skal vælge: Zitech, Der har været nogen tvivl om hvorfor det har været forsinket så længe. Måske var/er der fejl i designet der gav varmeproblemer, men så kan du jo bare returnere det. Det er bare ret dyrt!

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu