recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Media center langsom efter sleep
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedia center langsom efter sleep

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lruneh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Januar-2010
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Media center langsom efter sleep
    Sendt: 07-Februar-2010 kl. 14:26
Hej alle,
Jeg har før haft held med at spørge i dette forum, så nu prøver jeg lige igen med dette problem...
Mit media center virker nu med WMC og dvbLink. Mit problem er, at når computeren vækkes fra sleep mode, så er WMC meeeega langsom. Man kan overhovedet ikke bruge nogen af WMC's funktioner. Computeren består af en amd X3 processor, 4 GB ram, 512 MB grafikkort, terratec c pci HD tuner, windows 7.
Computeren burde efter min mening ikke have nogen som hest problmeer med at køre WMC og DVBLink - det er det eneste, den skal gøre - og har det heller ikke efter genstart af computeren. Det nytter ikke noget bare at genstarte WMC, jeg bliver nødt til at reboote computeren for at kunne se tv igen efter sleep.

Er der nogen, der har haft samme problem og som har løst det? nogen idéer?

På forhånd tak for hvjælpen
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 15:19
Hej

Har selv haft lignende problem (kendt på win 7) og skrevet lidt om det her

BS

Redigeret af Bschmidt - 07-Februar-2010 kl. 15:19
Til top
lruneh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Januar-2010
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 17:42
Hej Bschmidt, tak for dit svar.
Jeg har forsøgt at rulle driveren tilbage til en tidligere version, men uden held.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu