recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - media center med analog fjernsyn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmedia center med analog fjernsyn

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2006 kl. 14:09

Nu kan jeg ikke komme ind på det link du har lagt, (jeg får hovedsiden). Men det er korrekt der har været problemer med det. Det er dog efterhånden et godt stykke tid siden, og den er opdateret siden.

En anden ting er, at hvis man kun bruger den på sit lokale net (LAN), så kan man bare lade være med at mappe porten ud på internettet (WAN port 5900 som standard). Så sker der nada! Firewallen skal evt. indstilles til at kun acceptere lokale kald. Alternativt så lås den til kun en eller flere specifikken lokale ip. Så kan det næsten ikke gå galt, (med den).

Brug den som "fjernstyring" af dit medie center på dit lokale net. Den er hurtig, og den er/findes i en gratis version.

Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Status: Offline
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2006 kl. 15:21
Jeg bruger min HTPC sammen med et 28" panasonic CRT - ingen problemer ud over det nævnte med alm. computer brug.

Bruger ganske almindelig remote desktop til at opdatere skidtet over LAN eller WAN.

Til fjernstyring af MCE (optagelser osv. osv.) skal du bruge Webguide4, så får du også live TV streaming direkte til en PC/PDA/telefon over WAN - hvor som helst i verden.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu