recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - media center og antec fusion remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmedia center og antec fusion remote

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
karsten86 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Emne: media center og antec fusion remote
    Sendt: 21-Juni-2009 kl. 20:21
jeg vil lige starte med at sige, at dette er et rigtig godt forum, og at det jeg spørg om,  har jeg været ved at se om der findes et svar i forummet.

1. jeg har lige købt et antec veris fusion remote, og glad for det, men jeg kan bare ikke få remoten. til at være indstillet, som jeg gerne vil have det.

2. det software der følger med, til kabinet, kan jeg ikke få ordelig til at virke, problemet er, at jeg ikke kan trække, mine film og musik, der ind.

3. hvis jeg er nød til at bruge media center, hvordan får jeg så netradio, til at virke i det.

vil sige jeg er en nybegynder til dette, og derfor må folk gerne, give en grundig, forklaring, på deres svar.

karsten86
Til top
audio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Januar-2009
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2009 kl. 21:17

Kun en synsk person vil kunne give dig et svar

Jeg tror du må præcisere spørgsmålene lidt mere.

1. Er det iMon VDF + remote som følger med kabinettet? Hvordan vil du gerne have det indstillet?

2. Hvilken software?

3. Der findes plug-ins til samme formål, men jeg har dog ikke selv prøvet nogen af dem. Der er et par netradio plug-ins i denne liste:

http://thegreenbutton.com/forums/thread/20347.aspx

og på dette forum er der også

http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=26103&PN=5 &TPN=1  

Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Point: 494
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 11:35

Ja det kræver lidt en uddybning af dine spørgsmål for at nogen kan hjælpe dig.

Jeg har selv lige smidt softwaren på min fusion remote, og det er Imon VDF som sølger med "audio"

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 13:32
1. ja der er imedeian HD der følger, med som software, der kan jeg ikke ligge mit musik og mine dvd film ind i, det lige som om at programmet ikke søger på den anden HDD, jeg har det til at ligge på.

2. på fjernbetjeningen er der nogle knapper i bunden, på remoten, der hedder videos, music ,pictures disse knapper kunne jeg godt tænke mig, at når jeg trykker på den så går den automatisk, ind i min dvd, music mappe.
har været ved at lege med i softwaret der følger med, men den siger hvergang at jeg ændre på det, at den knap allerede er i brug, på remoten, og at jeg ikke kan ændre den.

3.  #1 tak for linket til netradioerne, men vil lige høre, er der ikke et program, hvor man kan ligge link´s fra anden netradio ind i. ??

Til top
audio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Januar-2009
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 23:02

Oprindeligt skrevet af karsten86 karsten86 skrev:

1. ja der er imedeian HD der følger, med som software, der kan jeg ikke ligge mit musik og mine dvd film ind i, det lige som om at programmet ikke søger på den anden HDD, jeg har det til at ligge på.

Det er nogle mystiske koreanere der laver iMon VFD, og jeg har bevidst valgt ikke at installere iMedian, idet jeg ikke havde tiltro til at det var en opgave de kunne magte.
Dette fungere jo fint i Media Center.

2. på fjernbetjeningen er der nogle knapper i bunden, på remoten, der hedder videos, music ,pictures disse knapper kunne jeg godt tænke mig, at når jeg trykker på den så går den automatisk, ind i min dvd, music mappe.

Dette fungere også fint i Vista Media Center, i hvert fald i iMon Manager v. 7.20.0502, hvis du under "iMon Værktøjer" - "Applikations starter" vælger MediaCenter som hurtig start.
Har du for øvrigt prøvet at vælge iMedian her?

har været ved at lege med i softwaret der følger med, men den siger hvergang at jeg ændre på det, at den knap allerede er i brug, på remoten, og at jeg ikke kan ændre den.

Igen...Har du prøvet at vælge iMedian som hurtig start i stedet for?
Jeg mener at du får denne besked fordi knappen er optaget af det program som du har valgt som hurtig start.

Hvis du absolut vil konfigurere en "optaget" knap, så kan det godt lade sig gøre. Jeg har eksempelvis valgt MediaCenter som hurtig start, men ville gerne starte et andet program for at se tv, men det kunne jeg ikke fordi den var optaget af MediaCenter. Jeg slettede derfor "My TV" funktionen under "Opsætning"-"Programmer"-"XPMediaCenter"

og tilføjede en "Tilpasset kommando", som jeg så assignede tv knappen til.

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 23:47
Det er nogle mystiske koreanere der laver iMon VFD, og jeg har bevidst valgt ikke at installere iMedian, idet jeg ikke havde tiltro til at det var en opgave de kunne magte.
Dette fungere jo fint i Media Center.

okay jeg tror også bare jeg holder mig til media center.

Dette fungere også fint i Vista Media Center, i hvert fald i iMon Manager v. 7.20.0502, hvis du under "iMon Værktøjer" - "Applikations starter" vælger MediaCenter som hurtig start.
Har du for øvrigt prøvet at vælge iMedian her?

ja det har jeg, men det kan være jeg skulle prøve igen.

jeg vil prøve den guide du har lavet Audio, vis ikke jeg kan få det til at virke i morgen, så skriver jeg igen for mere, hjælp fra dig.

karsten86
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu