|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Charlie Kilo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() Sendt: 29-Januar-2009 kl. 08:46 |
Hej
Har i øjeblikket en Shuttle PC (xpc Glamour) der bliver brugt som Media center med trådløst netværk. Jeg bruger DVDBviewer og min TV tuner er Hauppage 4000. Har netop købt en xbox360 som jeg agter at tilslutte systemet. Jeg oplevede imidlertid et mærkeligt problem da jeg satte et netværkslabel i PC'en. TV billedet fryser 1 sek ca. hvert minut. Dette sker også selv om der ikke er "noget" i den anden ende af netværkskablet dvs hvad enten at Xbox er tændt, slukket eller kablet udelukkende er sat i PC og intet i den anden ende. Hvorfor sker dette? |
|
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Prøvet med et andet kabel? Kunne være defekt |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Måske er der tale om et krydset kabel?
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja men det skulle ikke betyde noget, når der ikke er monteret noget i den anden ende. Det jeg mistænkte var en kortslutning i kablet
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Teoretisk kortslutter du et TP kabel ved at krydse det dersom RX TX transmission byttes om imellem host/sender. Krydsede kabler virker kun P2P eller igennem en Switch der understøtter krydsede kabler...
Men jeg tror du har ret ....Dårligt kabel... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |