|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
|||
Den er forbundet til min forstærker med det analog røde/hvide stik. Har ingen HDMI på forstærkeren. Kører dog HDMI op til TV'et, for at få et godt billede. De begrænsninger der er, er at alt musik, billeder og video først skal indlæses i iTunes. iTunes understøtter kun f.x. Apple loseless og f.x. ikke FLAC. Nogle open source freaks synes det er en kæmpe begrænsning, jeg foretrækker et produkt som bare virker uden bøvl. |
||||
![]() |
||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
|||
Vil give dig delvis ret. Ja den understøtter kun mp4 samt kun i 720p. Mit Tv er kun 720p så 1080p giver ingen værdi for mig. Nej har ikke indlæst mine film på apple boksen, min PS3 klarer afspilning af mine DVD'er. Jeg har kun lagt mine egne optagelser ind på apple boksen, jeg har ikke behov for at lægge købe DVD'erne ind. Det kan dog let lade sig gøre. Hvor ofte ser du da samme DVD ? Ja kan godt streame fra en NAS, men jeg har intet behov for en NAS. Kan ikke se hvad jeg skal bruge den til. Andre har sikkert et andet behov, så en NAS kan være et godt produkt. Ja netgear og popcorn kan en masse, men er de 100% stabile, samt har en brugervenlighed og design som et apple produkt. ? Så find ud af hvilke behov man har, derved finder man den idelle boks. En ting jeg dog savner lidt ved apple boksen er radio over wifi, men har jo allerede en indbygget tuner i min reciever samt 30 radio kanaler fra TDC kabel, så savnet er virkeligt ikke så stort. |
||||
![]() |
||||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
|||
Nå ja der har jeg det nok modsat dig, gider simpelthen ikk bruge AppleTV EVA8000 PS3 Xbox360 osv til afspilning af musik - det at skulle tænde for fjernsynet HVER gang man skal noget med musikken. Film, nej det fleste film gider jeg ikk se flere gange, kum "film" som Jul på vesterbro Klovn Langt fra Las Vegas osv........og så vores børn, se gider godt se Shrek Cirkeline for 100 20'ende gang så der synes jeg det ville være fedt og nemt for min kone og børnene. Og så ødelægger de heller ikk DVD'erne, der er sgu røget nogle i svinget desværre. Radio forstår jeg heller ikke at Apple iTunes ikk vil understøtte, på den måde som DR-radio osv.......det ville være fedt at ha' det hele samlet under ét tag og med et lækker interface. Nas'en, så var det hele samlet ét sted også med hensyn til de andre computere som er i hjemmet. Og med hensyn til EVA8000 og Popcorn Hour der er de vel ligeså stabile til lige det som AppleTV tilbyder - MEN det er et rigtig fed interface!!! Bruger det selv på min Xbox Xbmc...........! Nice |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |