|
Media center remote gået kold |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er netop en RC6, jeg troede at det var nok at pille batterierne ud. Jeg prøver at kortslutte den i morgen.
Tak for alle svar.
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
To restore the default remote control settings
1 Press and hold the DVD MENU button and LEFT navigation button at the same timeuntil the remote control for Media Center PC lights turn off. 2 Press the OK button.The remote control for Media Center PC lights blink twice to confirm that the buttons have been reset. The TV button will have no command assigned to it and the VOL +and VOL - buttons will adjust the Media Center PC system volume.If the default settings were not restored, the lights blink quickly four times. To tryagain, repeat steps 1 and 2. Ovenstående er hentet herfra: http://experts.windows.com/frms/windows_entertainment_and_connected_home/f/14/p/13250/66247.aspx#66247 |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
Awesome!
Prøver i aften :)
|
|
![]() |
|
Det virker ikke med den knap-kombination...
Hvordan kortslutter jeg remoten helt præcist?
|
|
![]() |
|
Bah.. køber en ny...
|
|
![]() |
|
mugge66 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
Tror jeg måske har en du kan få.
Skal lige kigge i aften hvis det har interresse Havde en del af dem på et tidspunkt.
![]() |
|
Udstyr Pentium 2 166MHZ DUAL Floppy drev, 56mb ram, 100w psu, 8mb onboard Graphic
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |