recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Media centre og VobSub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedia centre og VobSub

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thb_ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Januar-2008
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Media centre og VobSub
    Sendt: 16-Januar-2008 kl. 00:45

Hej alle

Jeg vil gerne have et lille, trådløst og realativt billigt media centre. Men hvordan spiller der slags sammen med VobSub undertekster. Dem vil jeg nemlig helst have på uanset talesprog i film.

jeg har tænkt på at købe et MVIX MX760HD
MVIX MX760HD 250GB HIGH DEFINITION WIRELESS MEDIA PLAYER

men jeg er usiker på om det spiller med VoBSub?? Hvis i har andre forslag til små media centre som kan klare opgaven må i meget gerne sige til..

På forhånd tak

Redigeret af thb_ - 16-Januar-2008 kl. 00:45
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2008 kl. 02:43
Du finder en media player som kan forstå vobsub (XXX.idx + XXX.sub) undertekster. Jeg kendes ikke nogen...
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
thb_ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2008 kl. 23:20
ok, tak for svar, det var trist.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2008 kl. 23:29
Nu skal jeg passe på hvad jeg skriver sent om aftenen... Jeg kender ingen hardware media players som kan afspille VobSub i separate filer (dermed ikke sagt at der ikke findes nogen...), men mange ganske almindelige DVD afspillere, for eksempel min Panasonic S49, kan afspille DivX containere med indlejrede undertekster i VobSub format, se her for info. Programmet AviSub kan hurtigt lave den konvertering.

Redigeret af JesperLund - 16-Januar-2008 kl. 23:30
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
thb_ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2008 kl. 23:45
Du har jo nok ret, svært at finde en lille hard disk box, trådløs som kan det. Hvis jeg finder den type skal jeg nok poste her. I mens kigger jeg på andre typer som din Panasonic.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu