|
Media converter i stedet for stofa fiberboks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gunner Gunoil ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2017 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juli-2021 kl. 18:53 |
Nogen der har erfaring med dette? Jeg kunne godt tænke mig at blive helt uafhængig af udbyders udstyr, jeg har min egen open source router og det ville være helt perfekt hvis man kunne “udskifte” fiberboksen også.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du må lige uddybe hvad du mener med overskriften. For mig er den helt uforståelig. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Gunner Gunoil ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2017 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en fiber optisk til Kobberbaseret ethernet konverter, det er i bund og grund den funktion den eksisterende fiberboks fra Stofa, har.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |