recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Media Extender
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedia Extender

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Helbo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Emne: Media Extender
    Sendt: 20-Juli-2006 kl. 18:53

Er der kommet andre Media Extendere på markedet end den larmende xbox.

Linksys har en model men så vidt jeg ved markedsføres den ikke i Europa. Er der andre fabrikater på vej.

mvh.

Helbo

Til top
ThomasArdal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2006 kl. 07:33
Både HP og Linksys har extender modeller, men som du siger ikke i europa. Det vil sige ingen PAL udgaver. Du skulle dog sagtens kunne bestille NTSC udgaverne hjem, hvis dit tv understøtter det. Du skal dog være opmærksom på, at det kun er Xbox 360 der også understøtter Vista. Der skulle komme en række nye modeller når Vista officielt udkommer.

Med hensyn til larmen, så synes jeg ikke at Xbox 360 larmer i extender mode. Sætter du en dvd i drevet, er det dog desværre en helt anden snak.
MCE setup: AOpen XC Cube EZ65, 2.8 GHz, 1 GB ram, 200 GB harddisk, Hauppauge WinTV-PVR-500 MCE tuner, NVIDIA GeForce 6200 256 MB.
Website: http://www.myrating.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu