|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Kejserjorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
![]() Sendt: 28-November-2009 kl. 13:07 |
|
Hejsa,
Jeg har kigget lidt på bl.a. WD TV, men kan ikke lige se om den er i stand til at auto skifte mellem framerates, altså f.eks. mellem PAL og NTSC materiale 50/60 hz. Har en del film liggende af begge slags, og bruger lige nu et alm. mediecenter med Vista, hvor jeg skal ind og ændre det manuelt, hver gang jeg sætter en ny film på. Det er anstrengende og gør heller ikke ligefrem WAF'en bedre :-) Kan WD TV det? Eller er der alternativt andre lignende bokse som kan? På forhånd tak /Kejserjorn |
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
Kejserjorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
Ok tak for det. Men de er også en del dyrere... WD boksen er jo ret interessant netop pga. den lave pris, men hvis ikke muligheden for auto framrate skift er til stede, så er det ikke den rigtige boks for mig. Findes der andre bokse, som evt. har denne funktion? MVH Kejserjorn |
||
![]() |
||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
|
kvalitet korster men er ikke selv så meget inde i de gamle modeler af PCH det er SPawn men en a-100 korster da ikke altværden eller kan du sikert også fine en bilig a-110 brugt vis det er
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok tak for det.
Jamen måske er det den vej jeg skal kigge i stedet. Det vigtigste er som sagt at den skal kunne skifte imellem formaterne automatisk, da jeg har en del blandet materiale. Jeg er meget åben for input, så skyd løs hvis I har forslag eller info :-) /Kejserjorn |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |