|
Media Portal et par hurtige |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Codec and Renderer TV Codecs: MPEG-2 Video decoder: ffdshow Video Decoder H.264 Video decoder; ffdshow Video Decoder MPEG / AC3 audio decoder: MPC - MPA Decoder Filter LATM AAC audio decoder: LAV Audio Decoder DD+ audio decoder: LAV Audio Decoder Audio renderer: Digital Output (C-Media PCI audio) (Mit digitale lydkort med TOSLINK) |
|
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD TV: 48PFS8109: Anlæg: Denon /DALI |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har 2-3 sekunder kanal skift imellem de forskellige codec.
Tager 0-1 sek. længere med kodede kanaler pga. SoftCAM Men det er forbedret med 1-2 sek efter at jeg skiftede fra Terratec tuner. TV Codecs: MPEG-2 Video decoder: PowerDVD 12 H.264 Video decoder; CoreAVC 3.0.1 MPEG / AC3 audio decoder: LAV Audio Decoder LATM AAC audio decoder: LAV Audio Decoder DD+ audio decoder: LAV Audio Decoder Audio renderer: Intel HDMI out Software: Windows 7 64-bit Mediaportal 1.2.3 MS SQL 2008 Express 64-bit IR Server Suite MPExtended Hardware: I7 3770T 8 GB ram 128 GB SSD for OS og timehift 1 TB 7200 disk for recordings Digital Devices 4x DVB-C tuner MS MCE RC6 fjernbetjening |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |