recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Media server på WD HD live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedia server på WD HD live

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Niller Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Emne: Media server på WD HD live
    Sendt: 28-Januar-2010 kl. 10:08

Hej alle

Så blev jeg også en WD HD rigere og er glad for den.

Dog er der lige en ting, der driller og som jeg noget tid har kæmpet med .

Set up:
- QNAP TS-110 Turbo (med Twonky Media server)
- Evoke radio virker fint med media server
- ZyXEL NBG460N router
- WD HD tv live (kabel til ZyXEL)

På min WD HD live sker der ingen ting, når jeg trykker enter på fjernbetjeningen på media servere. Jeg skiftede router fra Netgear WNR2000 til ZyXEL NBG460N. På Netgear routeren kunne jeg en gang i mellem se både server og gå på nettet, men det skiftede fra gang til gang, når jeg tændte WD HD'en. Med den nye router kan jeg altid gå på nettet med HD TV, men nu kan den aldrig se medie serveren... Jeg har prøvet med TVersity på PC'en, som heller ikke virker. Derimod kan jeg sagtens på NAS'en ved network shares, så der må være "hul" igennem. Any ideas?

Mit bud var at det er routerens opsætning der driller, altså noget jeg har overset. Eller kan det være en defekt WD HD live? Det troede jeg oprindeligt pga. den var så ustabil med min netgear router, men nu virker f.eks. youtube altid.

Håber I kan hjælpe.

/Niels

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu