|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
jsmidt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
||
Korrekt - nu har jeg været på tjeneste i 4 måneder og har aldrig oplevet nedbrud - udover i forgårs - alt kører dog igen.
/Jesper
|
|||
![]() |
|||
pjonassen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 154 |
![]() |
||
Jeg har lige prøvet unblock-us og det fungere upåklageligt. Jeg beholder endda min 50/5 linie.
![]() Bemærk at dette download ikke er taget efter jeg har rettet DNS'en, men hastigheden og pingen er nogenlunde det samme. Så jeg takker da for fiffet i denne tråd. Det giver da et vældigt kvalitetsløft ifh. til "Overplay".
Jeg kan tilgå min Itunes-konto og Netflix uden problemer.
Redigeret af pjonassen - 28-Juni-2011 kl. 23:51 |
|||
![]() |
|||
todm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
||
Hvordan bærer man sig ad med at købe en WD HD TV Live Hub fra USA så man kan benytte Netflix o. lign. ? |
|||
![]() |
|||
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() |
||
køb via f.eks. shopusa?
|
|||
![]() |
|||
yffer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
||
![]() |
|||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() |
||
amazon.com |
|||
![]() |
|||
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
yffer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
||
Øh du anbefaler en ting og så må du jo have taget dette med i betragtning ? Hvis man er ny herinde og følger dit tip og ikke ved noget om 110 volt og stik i USA, så risikerer man et boks som ikke virker, så hvor er fidusen lige henne ? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |