recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Media/streaming "launcher" til Mac
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Media/streaming "launcher" til Mac

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Media/streaming "launcher" til Mac
    Sendt: 09-December-2014 kl. 12:38
Hej 

Leder efter en launcher/brugerflade/mediacenter software som indgang til streaming af egne rippede film og tv-serier samt streaming fra Netflix, Viaplay, TV2 Play, HBO Nordic og CMore Play. 

Skal køre fra en Mac Mini, der er sat til TV'et.

Har leget lidt med XBMC, men jeg synes ikke, at der rigtig findes en add-on til at starte websider som Netflix, Viaplay osv. 

Nogen, der kan hjælpe med en idé?
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 12:44
Hmm ville nok anbefale XBMC - Kører selv med det på min Mac Mini og det er fantastisk lækkert.
Mht. start af websider har jeg ikke selv erfaring/behovet men hvad med dette:
http://kodi.wiki/view/Add-on:Advanced_Launcher
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 13:57
Ja. XBMC er umiddelbart det oplagte. Men kan ikke få Advanced Launcher til at køre - der er vist noget galt med det add-on. Der findes også en Chrome Launcher, men bl.a. Viaplay kører ikke med Chrome browseren (64-bit). Safari har ingen problemer med nogen af streaming tjenesterne, men kan ikke finde en Launcher til XBMC, der kan klare det.
Elles tak for tippet.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 16:43
Nu kører jeg på Windows, men her er der intet galt med advanced launcher, bruger til HBO Nordic og Netflix US, samt til at få den til åbne Netflix app i Windows 8.1.

Kan få den til at åbne hvad det skal være .
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 20:40
Ok. Kan ikke få den til at fungere med Mac apps. Men har måske ikke helt styr på Advanced Launcher.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 21:00
Kan desværre ikke hjælpe når det er MAC.

Ved ikke om denne guide kan bruges?

http://youtu.be/oVVsEY1gAgk
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu