recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mediaafspiller, hvilken?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mediaafspiller, hvilken?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2008
Status: Offline
Point: 221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kermode Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2012 kl. 01:51
Oprindeligt skrevet af Jørgensen1 Jørgensen1 skrev:

Hvad er den generelle opfattelse af Boxee Box? De tests, jeg kan læse mig frem til går fra,skuffende til meget anbefalelsesværdig. Zeryus nævner problemer med HD lyd.

Jeg tror du skal være meget opmærksom på præcist hvad du har brug for. Der er nogen som brokker sig om noget med HD lyd - jeg er ikke helt klar over hvad deres problem er fordi jeg ikke selv er løbet ind i det. Men så har jeg ikke blurays, måske er det der problemet er.

Jeg ser meget live streamet og der virker den godt. Og dens browser kan fx ikke kun vise youtube men også godt vise dr.dk's streams. Hvilket jeg ikke tror andre kan.
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2012 kl. 12:02
Jeg har nu kørt med Boxee box i et års tid, og jeg må sige at det er noget af det bedste vi nogensinde har gjort. Den spiller bare, og måden den er bygget op på er så simpel at folk der ikke har prøvet den før, ikke skal bruge mere end 2 min så kan de finde ud af det hele. 
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu