|
Mediaafspiller, hvilken? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror du skal være meget opmærksom på præcist hvad du har brug for. Der er nogen som brokker sig om noget med HD lyd - jeg er ikke helt klar over hvad deres problem er fordi jeg ikke selv er løbet ind i det. Men så har jeg ikke blurays, måske er det der problemet er. Jeg ser meget live streamet og der virker den godt. Og dens browser kan fx ikke kun vise youtube men også godt vise dr.dk's streams. Hvilket jeg ikke tror andre kan. |
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har nu kørt med Boxee box i et års tid, og jeg må sige at det er noget af det bedste vi nogensinde har gjort. Den spiller bare, og måden den er bygget op på er så simpel at folk der ikke har prøvet den før, ikke skal bruge mere end 2 min så kan de finde ud af det hele.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |