|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kaspermh ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 28-December-2006 kl. 21:52 |
Jeg står overfor at skal til at anskaffe mig en comp. der kan køre et 3D tegneprogram (PRO/E), og vil gerne have det kombineret med et mediecenter i et fladt kabinet. Det er kun i en begrænset periode jeg skal bruge PRO/E for alvor, og har vurderet at jeg vil blive mere glad for at have et mediecenter stående når jeg er færdig. Et af systemkravene fra PRO/E er at grafikkortet understøtter OpenGL, som jeg har fået fortalt ikke er tilfældet for de grafikkort, der sidder onboard. Ud fra dette har jeg forsøgt at undersøge hvad jeg skal anskaffe mig, og var egentlig faldet over 2 potentielle maskiner. - Amitech 413 med et ATI Radeon X1600 Pro 256MB PCIe HDMI og evt. en Intel Pentium D 3.4GHz processor - Acer aspire Idea 510 Nu er jeg imidlertid faldet over et mediecenter på midtdatas hjemmeside, som ligeledes ser interessant ud. (Model 7040) http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?mainkategori=MCE&go to=computere-media-3&mainfunc=link Jeg er lidt i vildrede, og jeg skal bruge det hellere i går end i morgen, så hvis der er nogen der kan hjælpe mig med nogle gode inputs vil det være super!! |
|
![]() |
|
kaspermh ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Det er af livingroom typen, det føromtalte mediecenter |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg tror ikke du får megen respons vedr OpenGL i det her forum. Ikke fordi det måske ikke interesserer brugerne, men fokus er altså på MediaCentre, og her er der ikke megen OpenGL involveret, Vedr. MediaCenter delen så glem alt om hvad der skal til. Alt kan stort set køre det i dag. Det er bare vigtigt at have de rigtige udgange som passer til det aktuelle TV du har |
|
![]() |
|
![]() |
Ok med hensyn til OpenGL, men hvilket mediecenter ville folk anbefale af de tidligere nævnte, hvis de skulle ud og investere de der ca. 11.000 kr?? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |