recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MediaCenter software til MacBook pro ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MediaCenter software til MacBook pro ??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MediaCenter software til MacBook pro ??
    Sendt: 20-November-2012 kl. 15:21
Jeg har fået koblet min Macbook Pro til mit Samsung ES8005 via HDMI og vil gerne prøve og bruge den som mediacenter...

hvilket mediacenter software vil anbefale... ??

den skal gerne kunne tage de fleste filtyper også gerne 3D mkv osv..

jeg er lidt ny i det mediacenter, da jeg ellers bruger medie bokse normalt...
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 16:05
PLEX
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

PLEX

sidder og leger med det nu, men det vil ikke helt som jeg vil...

jeg har sat mit tv op så det IKKE dublikere mit skærm billede, hvilket resultere i at PLEX vises kun på mac skærm, hvad gør jeg forkert ?

har prøvet at dublikere skærmen i indstillinger og vælge 1080p men så har jeg små sorte bars i hver side plus som om jeg mangler noget af toppen ??

sidste sprøgsmål er pt hvor i plex vælger jeg hvor den skal se efter film osv ??
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 16:19
Kender ikke noget til skærm dub. Du skal også installere Plex Media Manger
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 16:26
så fik jeg løst skærm problemerne....

men hvordan får jeg plex til at finde alt mine film osv
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 16:40
fandt vist selv ud af det...

havde overset jeg skulle ha plex media server på også

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu