|
MediaCenter software til MacBook pro ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2012 kl. 15:21 |
Jeg har fået koblet min Macbook Pro til mit Samsung ES8005 via HDMI og vil gerne prøve og bruge den som mediacenter...
hvilket mediacenter software vil anbefale... ?? den skal gerne kunne tage de fleste filtyper også gerne 3D mkv osv.. jeg er lidt ny i det mediacenter, da jeg ellers bruger medie bokse normalt...
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PLEX
|
|
![]() |
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
sidder og leger med det nu, men det vil ikke helt som jeg vil... jeg har sat mit tv op så det IKKE dublikere mit skærm billede, hvilket resultere i at PLEX vises kun på mac skærm, hvad gør jeg forkert ? har prøvet at dublikere skærmen i indstillinger og vælge 1080p men så har jeg små sorte bars i hver side plus som om jeg mangler noget af toppen ?? sidste sprøgsmål er pt hvor i plex vælger jeg hvor den skal se efter film osv ??
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Kender ikke noget til skærm dub. Du skal også installere Plex Media Manger
|
|
![]() |
|
![]() |
|
så fik jeg løst skærm problemerne....
men hvordan får jeg plex til at finde alt mine film osv
|
|
![]() |
|
fandt vist selv ud af det...
havde overset jeg skulle ha plex media server på også |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |