|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
Hvis du skal derned alligevel, kunne jeg da godt tænke mig en pris oplysning på en Onkyo BD 606, uden forstærkeren |
|
![]() |
|
Sprocket ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Hvis du kører, så er jeg MEGET interesseret i at få bud med. Hvor I landet bor du, jeg er fra nordjylland. Vi spiltter naturligvis transport omkostninger :) |
|
![]() |
|
Borst ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Jeg bor ved Vojens i Sønderjylland og har familie lige på den anden side af grænsen. Lidt en omvej hvis jeg skal omkring Nordjylland først. Men hvis du tager toget til Vojens kan du sagtens komme med.
|
|
![]() |
|
Sprocket ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
OK tak for tilbudet :) Jeg tænkte mere i retningen af at du kunne købe de 2 Onkyo'er, og så kunne i arrangere at jeg kommer og henter dem i Vojens eller evt via forsendelse. Jeg betaler naturligvis alle ekstra udgifter du måtte have ... men det bliver selvfølgelig lidt bøvlet for dig! |
|
![]() |
|
Borst ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Det ville kræve at du overfører over 5000,- til én du slet ikke kender.
Vi kunne godt gøre det på den måde, men hvis det var mig så turde jeg ikke. Hvis du alligevel skal herned for at afhente er der kun ca. 55 min. mere til Mediamarkt i Flensborg. |
|
![]() |
|
![]() |
Har lige talt med Mediamarkt i Flensborg. Onkyo tilbudet er pt. udsolgt, men det kan bestilles nu, og afhentes om ca 2 uger. De leverer ikke til Danmark :( Hvem kører ned og henter et læs? :) |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg hængt i røret i 15 min. og er blevet stillet om 6 gange uden at komme frem til den rigtige medarbejder. Hvem sagde Elgiganten?
![]() Tror jeg sender en mail istedet. Øv, havde ellers glædet mig til at hente den i dag. Redigeret af Borst - 17-Januar-2009 kl. 11:39 |
|
![]() |
|
Matshui ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Ja 706 + BD606 er udsolgt i Flensborg, kommer lige dernede fra og kunne ikke se bare så meget som et glimt af den kombo - men kan dog fortælle at BD606 står til 349 euro for sig selv...
Men jeg fik da scoret mig en BD-P1500 til den nærmest latterlige sum af 169 euro eller 1300kr - så kan den sku køre indtil Oppo'en kommer eller sådan noget ![]() |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
[QUOTE=Matshui]Ja 706 + BD606 er udsolgt i Flensborg, kommer lige dernede fra og kunne ikke se bare så meget som et glimt af den kombo - men kan dog fortælle at BD606 står til 349 euro for sig selv... Var den både i sort og sølv til samme pris ? |
|
![]() |
|
Matshui ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Jeg kunne kun finde den i sølv, men har ikke lagt mærke til prisdifferencer på sort og sølv af andre produkter (Onkyo såvel som Denon, Yamaha osv) i Media Markt - og har da kigget dernede tit... |
|
![]() |
|
koxxxx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Jeg fik også fat på dem telefonisk i går, dog var medarbejderen fra HiFi ikke at træffe, så de lovede at ringe tilbage. Det gjorde de også, men først kl. ca. 19:30. De havde kun ét sæt tilbage og det kunne de ikke lægge til side. Nå men jeg besluttede at tage chancen og var der 09:05 i morges og var heldig, at få det sidste sæt på lager
![]() Men som Sprocket også siger, kan de bestilles hjem igen. Held og lykke venner. |
|
Philips 52PFL9632D
Panasonic BD55 Onkyo TX-SR706 Focal 4xSib, 1xSib XL, Cub 2 TviX HD M-6500A + PCH C-200 |
|
![]() |
|
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
![]() |
Hvilken BR skal du så bruge, din Pana eller den nyindkøbte Onkyo? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |