recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MediaMonkey 4 (nu med DLNA) endelig 'på gaden'
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMediaMonkey 4 (nu med DLNA) endelig 'på gaden'

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1046
Direkte link til dette indlæg Emne: MediaMonkey 4 (nu med DLNA) endelig 'på gaden'
    Sendt: 25-December-2010 kl. 14:55
...mange MediaMonkey-fans har glædet sig til 4-udgaven - og i aftes kl. 21.58 kom test-udgaven så endelig 'på gaden'. Julegaven kan downloades her: http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=54426

4-udgaven indeholder både DLNA og videoafspilning, så det er noget af et ryk.

/kris

Redigeret af kris - 28-December-2010 kl. 11:39
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
beolion Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2010
Point: 138
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2010 kl. 16:47
Mon man også vil kunne afspille ISO filer (DVD og Blueray)?

Og mon den vil understøtte WMA Lossless?
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2010 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af beolion beolion skrev:

Og mon den vil understøtte WMA Lossless?
Det gør ver. 3.2 jo allerede!
.....
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2010 kl. 14:36
...det ville være fedt om andre herinde ville gå i gang med at teste den - MM-udviklerne vil rigtig gerne have input til testversionen: http://mediamonkey.com/forum/viewforum.php?f=6

personligt kan nu afspille alle mine videoer gennem MM4, men DVD'er driller mig (ingen lyd). Al min musik er kommet problemfrit over. Jeg kan nu styre min MM med min iPod Touch (DLNA, renderer-funktion) - men DLNA serveren driller ift. min Noxon (låst) og fungerer (ikke overraskende) stort set ikke på min Sonos (Sonos tillader kun Windows Media Server og Rhapsody mht. DLNA, men mine playlister slipper alligevel igennem til Sonos desktop controlleren).
/kris

Redigeret af kris - 26-December-2010 kl. 14:37
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Point: 624
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2010 kl. 16:51

hej

jeg kan høre der er andre MM brugere her - er der nogen af jer der kan svare på mit spørgsmål her:
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2010 kl. 10:22

Jeg bruger ikke playlists så meget - jeg bruger primært MM til at holde styr på min ret store musiksamling. Og det fås ikke bedre - det er i hvert fald min erfaring efter mange års brug! Men jeg fandt lige nedenstående playlistguide i MM's hjælpefunktion, og den allersidste linje (alternatively...) er vist lige det, du søger. Har lige afprøvet det, og det virker perfekt.

/kris

Using Playlists

Playlists are lists of Tracks from the Library, arranged in a set order. Playlists can be used to create a mix of music that you wish to listen to, sync to a portable device, or burn to a CD.

To create a Playlist:

1. From the Edit menu or from the Playlist button on the toolbar or from the Send-to context menu, click New Playlist or, drag and drop a track onto the Playlist button.
  2. Name the Playlist when prompted. The new playlist will be created in the Playlists node.
  3. Move the new playlist by dragging and dropping it to a different portion of the Playlists hierarchy, if you wish.
  4. Add Tracks to the playlist by dragging and dropping them from anywhere in the Library. Note that this doesn't move the Track or change any of its properties--it just adds it to the Playlist.
  5. Rearrange the order of Tracks within the Playlist by dragging and dropping the Tracks within the Playlist. You can also click a heading to sort the playlist, and then press <Alt><F5> or <Ctrl><Alt><F5> to change the order in which tracks are played to match the order in which they are displayed.
  6. Remove any of the Tracks you aren't comfortable with by selecting the Track(s) and pressing <Delete>. This will not delete any Tracks from the Library, it simply removes them from the Playlist.

Alternatively, you can drag and drop Tracks into the Now Playing window, and then click List > Save Playlist

Redigeret af kris - 28-December-2010 kl. 10:24
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Point: 624
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2010 kl. 19:51
bingo, "Alternatively, you can drag and drop Tracks into the Now Playing window" - det virker for mig, perfekt, tak for svaret Tongue
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu