|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() Sendt: 25-December-2010 kl. 14:55 |
...mange MediaMonkey-fans har glædet sig til 4-udgaven - og i aftes kl. 21.58 kom test-udgaven så endelig 'på gaden'. Julegaven kan downloades her: http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=54426
4-udgaven indeholder både DLNA og videoafspilning, så det er noget af et ryk.
/kris Redigeret af kris - 28-December-2010 kl. 11:39 |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
beolion ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Status: Offline Point: 138 |
![]() |
Mon man også vil kunne afspille ISO filer (DVD og Blueray)?
Og mon den vil understøtte WMA Lossless?
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
|
|
.....
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
...det ville være fedt om andre herinde ville gå i gang med at teste den - MM-udviklerne vil rigtig gerne have input til testversionen: http://mediamonkey.com/forum/viewforum.php?f=6
personligt kan nu afspille alle mine videoer gennem MM4, men DVD'er driller mig (ingen lyd). Al min musik er kommet problemfrit over. Jeg kan nu styre min MM med min iPod Touch (DLNA, renderer-funktion) - men DLNA serveren driller ift. min Noxon (låst) og fungerer (ikke overraskende) stort set ikke på min Sonos (Sonos tillader kun Windows Media Server og Rhapsody mht. DLNA, men mine playlister slipper alligevel igennem til Sonos desktop controlleren).
/kris Redigeret af kris - 26-December-2010 kl. 14:37 |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() |
hej jeg kan høre der er andre MM brugere her - er der nogen af jer der kan svare på mit spørgsmål her:
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg bruger ikke playlists så meget - jeg bruger primært MM til at holde styr på min ret store musiksamling. Og det fås ikke bedre - det er i hvert fald min erfaring efter mange års brug! Men jeg fandt lige nedenstående playlistguide i MM's hjælpefunktion, og den allersidste linje (alternatively...) er vist lige det, du søger. Har lige afprøvet det, og det virker perfekt./kris
Using PlaylistsPlaylists are lists of Tracks from the Library, arranged in a set order. Playlists can be used to create a mix of music that you wish to listen to, sync to a portable device, or burn to a CD. To create a Playlist:
Alternatively, you can drag and drop Tracks into the Now Playing window, and then click List > Save Playlist Redigeret af kris - 28-December-2010 kl. 10:24 |
|
|
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() |
bingo, "Alternatively, you can drag and drop Tracks into the Now Playing window" - det virker for mig, perfekt, tak for svaret
![]() |
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |