|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() Sendt: 22-December-2006 kl. 10:56 |
Hejsa Er der nogle som har prøvet at indstallere Mediaplayer 11 på deres MCE.. jeg har prøvet og måtte fjerne den igen, da jeg så ikke kunne se de dvd´er som jeg havde konverteret selv til avi filer (xvid), da jeg fjernede den igen så kørte det uden problemer.. nogen som har en løsning? Jeg forsøgte også at indstallere IE7 på min scaleo E, når jeg forsøgte med den danske udgave, så siger den forkert sprog.. den er ellers på Dansk.. Den engelske kunne jeg godt indstallere. Måske er det noget med at det er fordi at min MCE2005 er Engelsk med dansk sprogpakke.. (sådan leveret fra Fujitsu-siemens) glædelig jul /Kenp |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
MCE2005 er som udgangspunkt engelsk sproget. Det er derfor den installeres med en dansk sprogpakker. Det lader dog til, at MS tilsyneladende har glemt at tage højde for denne "finuerlighed" i MCE, når du eksempelvis vil installere IE7. (Jeg har ikke selv prøvet det endnu). Men mon ikke der findes en fix for det et sted.
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
Jeg har ikke kunnet finde nogen.. nu har jeg skrevet til microsoft for at høre dem.. får nok svare om 3-6 måneder.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Du kan også ringe til dem
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Så lang tid gider jeg ikke vente i telefonen Har du så prøvet MP 11? |
|
![]() |
|
![]() |
Nå jeg har fået svar fra microsoft... jeg kunne ringe til dem eller bruge deres support side... ja det var jo til 549,- + moms pr. forspørgsel.. så jeg springer bare over på at få det løst.. men de har det jo ikke.. eller også kan jeg bare få det at vide. det behøver jeg jo ikke betale så meget for.
![]() |
|
![]() |
|
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Jeg bruger mp 11 og det virker da fint nok med både DivX og Xvid og prøv at se om den har fundet Codec'et Redigeret af Anden4220 - 22-December-2006 kl. 15:19 |
|
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
|
![]() |
|
![]() |
Kan sagtens afspille dem i mediaplayer 11. Problemet er at når den er indstalleret så vil den ikke via Mediecenter afspille samme film. |
|
![]() |
|
![]() |
Det må altså være fordi dine codex ikke er MCE kompatible. Du burde kunne andre som er, selvom jeg dog ikke selv har prøvet. Se evt. her: http://www.minhtpc.dk/downloads.php?cat_id=4
|
|
![]() |
|
![]() |
NÅr de virker med WMP10 samt i MCE når WMP10 er indstalleret. De virker i WMP11 men ikke i MCE når WMP11 er indstalleret. Så har jeg svært ved at tro der et codec problem. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hvad siger XP Decoder Checkup utility, under MCE compatible?
|
|
![]() |
|
![]() |
Det står korrekt. og til at virke. (at jeg så lige har fået et andet problem som jeg ikke ved hvor er... normalt har jeg kørt DVI-HDMI, men den begyndte at flimre og falde ud i går... og nu kan jeg ikke få billed på via den vej, så nu må jeg køre via VGA i stedet, hvor mon chancen for fejlen er? Kabel, TV eller Grafikkort) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |