|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() Sendt: 11-November-2009 kl. 21:41 |
Hej
Er træt af WMP. Jeg vil gerne 100% selv kunne styre hvad der sker med mine musikfiler. WMP har en tendens til at ændre på dem via nettet i tide og utide. Så nu søger jeg en medieafspiller der har de samme funktioner (syntes generelt godt om WMP's design og funktionallitet). Jeg synkroniserer min og konens musik gennem WMP.
Nogen forslag? Både gratis og betalingsprogrammer må gerne nævnes. Foretrækker selvfølgelig gratis, men hvis det er et betalingsprogram der skal til, så må det blive det.
Mvh
Frank
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Jeg bruger songbird (www.getsongbird.com). Gratis med mange gode funktioner.
|
|
![]() |
|
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() |
Tak Pallec. Jeg har nu prøvet programmet, men syntes ikke rigtigt om det. Det havde nogle mangler og brugsmæssigt syntes jeg ikke rigtigt det var på højde med WMP. Det kan man selvfølgelig heller ikke forvente når det er open source på et stadig tidligt stadie. Det kan være det bliver mere atraktivt på et senere tidspunkt. Der var en fin funktion, da jeg afinstallere, hvor man kunne skrive hvorfor man valgte at afinstallere, og den har jeg benyttet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |