|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Loeff ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 06-April-2006 kl. 18:50 |
Hej... Er der nogen som har god/dårlig erfaring med dette program? - Vil gerne høre nærmere i såfald! Skulle minde MEGET om MCE og så er det GRATIS! På forhånd tak - Mvh Morten |
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Stødte på denne anmeldelse af MediaPortal i EDBprisers nyhedsbrev. http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=5257 Jeg har endnu ikke selv fået læst anmeldelsen, så jeg kan ikke sige noget om kvaliteten. Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
TorbenMP ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hej Jeg bruger MP RC3 og synes det er et supergodt program. Det er lidt sværere at sætte op end MCE, men kan tilpasses ens behov meget bedre end MCE kan. Største plus for mig er at jeg kan se både satelit og antenne baserede programmer, hvilket man ikke kan med MCE. Jeg synes også programmet er meget stabilt, selvom det endnu ikke er i "final". Så kun positive anbefalinger fra mig! TorbenMP |
|
![]() |
|
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Hej Jeg har brugt Media Portal i et lille stykke tid. Men her i lørdags crashede det lige pludseligt, og efter at have geninstalleret det igen kører det underligt. Jeg vil mene at programmet stadigvæk er i Beta version, så programmet er ikke pålideligt endnu. mvh Allan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |