recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MediaPortal 1.2.0 RC RELEASED!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMediaPortal 1.2.0 RC RELEASED!

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Tazman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2011 kl. 13:06
Oprindeligt skrevet af mylle mylle skrev:

Oprindeligt skrevet af rasmuzzen rasmuzzen skrev:

mylle, har du noget mdapi eller acamd hen over, for det var nok det der drillede min stabilitet.

Det var helt tosset ved kanalskift imellem kodede kanaler.

MVH

Mdapi køre fint idag. Jeg har ikke nogen stabilitets problemer.

Jeg har læst et par steder at det er bedst at installere den manuelt... Hvordan gør jeg det?

Til top
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 522
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2011 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af noerden noerden skrev:

Og forresten, hvordan har folk sat deres fjernbetjening op? Det er nok den største ting jeg mangler for at der bliver stor WAF. Jeg har en Harmony 525 som er sat nogenlunde op (MCE remote).
Noget meget vigtigt jeg mangler der, er muligheden for at markere flere filer til afspilning, så jeg ikke efter 10 min. med Rasmus Klump skal ind i stuen og sætte en ny en over til frøkenen på 3 år ;-)

/noerden

Nu er 1.2.0 klar, og i nyheder står der:

Play all videos inside a folder

This is a feature many users requested for a long time. In this release we introduce the option to play all videos inside a folder with one option.

Det skal jeg lige have afprøvet.

Men jeg mangler stadig at kunne vælge forskellige filer og så afspille dem, uden at skulle lave en playlist

/noerden

PS. Hvis der er nogen der har fif til at opsætte en Harmony til Mediaportal - læg gerne et link.

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu