|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
|
Jeg har læst et par steder at det er bedst at installere den manuelt... Hvordan gør jeg det? |
||
![]() |
||
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
![]() |
|
Nu er 1.2.0 klar, og i nyheder står der: Play all videos inside a folderThis is a feature many users requested for a long time. In this release we introduce the option to play all videos inside a folder with one option. Det skal jeg lige have afprøvet. Men jeg mangler stadig at kunne vælge forskellige filer og så afspille dem, uden at skulle lave en playlist /noerden PS. Hvis der er nogen der har fif til at opsætte en Harmony til Mediaportal - læg gerne et link. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |