|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Grunden til at jeg var/er utilfreds med Intel GFX er at grafikkortet hele tiden glemte min konfiguration. Så hver gang min PC bootede, skulle jeg begynde forfra. Efter jeg installerede nVidia kort, er det aldrig sket. Klippestabilt!! Kan godt være Intel har løst problemerne, men jeg ville ikke tage chancen, medmindre jeg havde returret
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
|
Når jeg snakker om transponderliste tænker jeg på en der er redigeret så jeg ikke får ALLE kanalerne fra de 2 satelitter ind men kun dem der indgår i mine tv pakker... :)
|
||
![]() |
||
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() |
|
@ MCenterFreak Jeg vakler også lidt mellem en core I3 med separat grafik eller den en AMD A8 med indbygget grafik. Det skal bla. bruges til interlaced kabel TV, så hvordan oplever du kvaliteten på interlaced TV med dit nvidia? Jeg skulle måske skrive interlaced SD. HD går jeg ud fra ser fint ud. Redigeret af tvkartoffel - 11-Oktober-2011 kl. 00:24 |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Jeg er ikke den der går specielt højt op i billedkvalitet, men TV2 via SAT som i DVBViewer bliver vist som 704x576, 25 fps, 48 khz, 256 kbps, 6,1 mbit (ifølge DVBViewers statuslinie) står efter min mening fint. Men du kan jo altid benytte dig af din 14 dages returret på nettet, eller købe hos Føniks computer som giver 3 ugers returret, netop for at du kan prøve det af
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
|
Lidt læsning om AMD A8 grafik her |
||
Den Ben
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |