recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mediaportal 1.2 Final released
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMediaportal 1.2 Final released

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2011 kl. 23:48
Oprindeligt skrevet af tvkartoffel tvkartoffel skrev:

Jo tak det ville være fint for det var lige det jeg fiskede efter :-)  Core I3 (de af dem med integreret hd 3000) ser jo på papiret ud til at være idelle men jeg er stødt på mange der ikke bryder sig om dem, uden at det dog har været klart hvorfor.

MVH

Grunden til at jeg var/er utilfreds med Intel GFX er at grafikkortet hele tiden glemte min konfiguration. Så hver gang min PC bootede, skulle jeg begynde forfra. Efter jeg installerede nVidia kort, er det aldrig sket. Klippestabilt!!
Kan godt være Intel har løst problemerne, men jeg ville ikke tage chancen, medmindre jeg havde returret
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Tazman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2006
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2011 kl. 23:59
Oprindeligt skrevet af Habanero Habanero skrev:

Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

Hvordan går det med din MP installation ?

Eks. (med ref til snakken i denne tråd om transponderlister, som altså opdateres automatisk):

Når jeg snakker om transponderliste tænker jeg på en der er redigeret så jeg ikke får ALLE  kanalerne fra de 2 satelitter ind men kun dem der indgår i mine tv pakker... :)
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Point: 1998
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2011 kl. 00:05
@ MCenterFreak

Ja det er da også irriterende. Det skal bruges sammen med to skærme så det er faktisk ret vigtigt at den slags virker.

Jeg vakler også lidt mellem en core I3 med separat grafik eller den en AMD A8 med indbygget grafik. Det skal bla. bruges til interlaced kabel TV, så hvordan oplever du kvaliteten på interlaced TV med dit nvidia?

Jeg skulle måske skrive interlaced SD. HD går jeg ud fra ser fint ud.

Redigeret af tvkartoffel - 11-Oktober-2011 kl. 00:24
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2011 kl. 10:53

@ MCenterFreak

Ja det er da også irriterende. Det skal bruges sammen med to skærme så det er faktisk ret vigtigt at den slags virker.

Jeg vakler også lidt mellem en core I3 med separat grafik eller den en AMD A8 med indbygget grafik. Det skal bla. bruges til interlaced kabel TV, så hvordan oplever du kvaliteten på interlaced TV med dit nvidia?

Jeg er ikke den der går specielt højt op i billedkvalitet, men TV2 via SAT som i DVBViewer bliver vist som 704x576,  25 fps, 48 khz, 256 kbps, 6,1 mbit (ifølge DVBViewers statuslinie) står efter min mening fint. Men du kan jo altid benytte dig af din 14 dages returret på nettet, eller købe hos Føniks computer som giver 3 ugers returret, netop for at du kan prøve det af
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Oktober-2004
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2011 kl. 11:29

@ MCenterFreak

Lidt læsning om AMD A8 grafik  her
Den Ben
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu