|
Mediaportal 1.3 beta udgivet |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den er jeg på i forvejen på mediacentret. I denne sammenhæng tænkte jeg i min dreambox :)
|
||
![]() |
||
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
|
Ups, den missede jeg lige
![]() |
||
![]() |
||
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
|
Og kan ikke hjælpe med den??
![]() |
||
![]() |
||
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
|
EPG, jeg har hevet alle kanalerne fra telenor ind, nu skal man kun under epg på serveren klikke motors tv, adult channel eller Nichelodeon Nordic af, VIGTIGT kun en af dem, jeg har kryds i motors tv. Alle andre skal være cleared/ingen kryds. Når serveren så henter epg kan du se i epg.log filen at den henter hundredevis af epg poster til alle telenor kanalerne. Under manuel punktet i server config kan man tricke epg søgningen hvis man skal fejlsøge. Under tv kortet skal der også være kryds i at dette kort hiver EPG. Men det har kørt glidende hele weekenden, men da jeg idag kom hjem fra arbejde stod konen og modtog mig kærligt med husets største stegepande. Serveren har problemer med MDAPI og ACAMD efter koldstart, så det er ikke optimalt med den server lige nu.
Nogen der husker hvilke versioner der kører bedst, jeg mindes noget om store forskelle i MDAPI/ACAMD filteret og udgivelses tidspunktet.
Hvordan har 4 the record (ergus) det mht. MDAPI / ACAMD ?. Læ nogetser lidt på det, men nogen må have erfaringer omkring stabilitet. Jeg tror MDAPI er leddet hvor kæden tit hopper af. DVBViewer bruger ikke mdapi og den kører rigtig godt, men interfacet er det der gør at jeg prøver mig frem med andet end dvbviewer
Noerden,tror mest dem der ligger sig op af externe epg er dem med viasat.
Yep sticky af vores mediecenter software ville være dejligt, men en forumpind til hver type ville være bedre, så man kunne spørge indtil underemner.
MVH Redigeret af rasmuzzen - 17-December-2012 kl. 22:11 |
||
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
|
Det er rigtigt at Argus (tidligere For The Record) startede med kun at fungere med MediaPortal men i dag fungerer det også rigtigt fint sammen med XBMC. Det er for mig en ekstra bonus da jeg kan køre XBMC på min Mac og på den måde få LiveTV og optagelser på min bærbare, uden at skulle rode med flere forskellige programmer. |
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
|
1.3 beta er ikke glad for min Win 8 64 bit. |
||
.....
|
||
![]() |
||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
|
Hejsa Læser lige med her, da jeg kører MP derhjemme. M;en har en del problemer med den. Har søgt på google, for at se om jeg kan finde ud af hvad MDAPI / ACAMD er, men kan ikke rigtig finde nogle beskrivelser. Så ville lige høre her, hvad de evt. kan lave af ballade på MP. Sidder pt i Afganistan, så har ikke den store mulighed for at fejælfinde på MP, så hvis jeg kunne fortælle konen noget nyt om hvad der var galt med MP, kunne det måske hjælpe lidt. Glædelig Jul til jer herinde
Redigeret af Brianigenigen - 25-December-2012 kl. 07:03 |
||
![]() |
||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
|
Hvis ikke du ved hvad MDAPI/ACAMD er bruger du det ikke, det er en softcam løsning til MP, hvor man i hjemmet kan dele et program kort.
|
||
Den Ben
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |