|
Mediaportal 1.4 kan anbefales |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2013 kl. 09:15 |
Jeg har tøvet lidt med at opgradere installationen derhjemme til seneste version, da det efterhånden er en større omgang, med 1 server og 5 klienter. I går tog jeg så springet til MP 1.4 final og det var en ganske behagelig oplevelse. Jeg har slet ikke fået rodet det hele igennem, men to helt væsentlige forbedringer i mine øjne er følgende:
- Live TV starter stort set øjeblikkeligt. I version 1.3 kunne der godt være noget forsinkelse. En kæmpe forbedring når al tv-kiggeri sker via MP. - Der er nu kommet en editor til det nye Titan-skin, så du selv kan sammensætte hvilke punkter du vil have i hovedmenuen og hvad der skal være undermenu til hvad. Foreløbigt endnu en super update til MP og jeg vil anbefale brugere af version 1.3 eller tidligere at opdatere
![]() |
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Det lyder godt. Kan man i editoren også lave ekstra menupunkter til hovedmenuen, så den ikke kun består af TV, Video, Musik mm? Jeg har selv 1.3 med Argus og StreamedMP - men der kan jeg ikke finde ud af at lave ekstra menupunkter, kun omdøbe dem. Jeg har bl.a. behov for en folder med Børneting, som pt. kun er en omdøbt Video folder, hvor MyMovies så har lavet et ekstra menupunkt til Film samt Serier. |
|
![]() |
|
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
Jep, det burde man kunne. Se screenshot der viser GUI'en. Det ligner til forveksling editoren til det populære StreamedMP skin.
![]() |
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Hmm - ja den ligner nærmest på en prik.
Men jeg synes ikke jeg kunne lave flere af hver type, men kun vælge de præfabrikerede. Jeg skal gentligt bare have et menupunkt der peger på en specifik folder: Børneting, Mor (hospitalsserier mm) mm Jeg må prøve engang i næste uge, hvor jeg alligevel har planlagt en nyinstallation af hele min HTPC.
Redigeret af noerden - 16-August-2013 kl. 19:06 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |