recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mediaportal hdhomerun kan ikke finde nogen kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

mediaportal hdhomerun kan ikke finde nogen kanaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kimc88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimc88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: mediaportal hdhomerun kan ikke finde nogen kanaler
    Sendt: 17-November-2013 kl. 09:57
hej
har lige formateret pc og lige lagt Windows 8,1 ind igen
og kan godt få hdhomerun til af finde mine kanaler (yousee).
men når jeg går ind i TV-Server Configuration og søger efter kanaler finder den ikke nogen. men kan se i HDHomeRun Config (GUI)at der er signal.
hvad skal jeg gøre?

har TeamViewer vis nogle vil prøve at hjælpe mig
Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 11:00
Oprindeligt skrevet af kimc88 kimc88 skrev:

har TeamViewer vis nogle vil prøve at hjælpe mig

Virker det for dig i TeamViewer?
Mvh
Bo

Til top
sirvival3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirvival3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 12:36
Prøv at vælge Germany og vælg Full - og søg derfra
Til top
kimc88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimc88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 13:35
TeamViewer er vis en vil styrer min pc
Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af kimc88 kimc88 skrev:

TeamViewer er vis en vil styrer min pc

Sorry - det vidste jeg faktisk godt Dead

Et gæt - har du tjekket at der er åbnet i firewallen til Mediaportalen.

Jeg har tidligere haft Mediaportal til at køre sammen med HDHomerun uden problemer - bortset fra at Mediaportal altid lagde beslag på en kanal uanset om der blev vist fjernsyn eller ej. Dette gjorde at jeg afinstallerede tv delen igen.

Redigeret af bomndk - 17-November-2013 kl. 13:51
Mvh
Bo

Til top
kimc88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimc88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 18:02
det var i firewallen det lå
Til top
LeGuin Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Januar-2007
Sted: Ballerup
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeGuin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 15:46
Jeg kunne ikke finde nogen kanaler i MP med min HDHomerun indtil jeg udskiftede TV stikket til et high end af metal. Nu kører alt perfekt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu