Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Badsted
Guld medlem
Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Status: Offline
Point: 1042
|
Sendt: 16-Juli-2008 kl. 10:29 |
ChriZ skrev:
ja, det kører fint her - i tv server configuration, når jeg har scannet efter DVB-T kanaler... |
Fungerer det også efter standby og gennem nogle dage? Jeg har også tidligere benyttet mig af EPG via DVB-T, men efter nogle dage kunne jeg kun se programoversigten og ikke nogen beskrivelser. Det fik mig til at gå over til TVGG. Med venlig hilsen Henrik Badsted
|
 |
confused
Guld medlem
Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
|
Sendt: 16-Juli-2008 kl. 10:47 |
Gad vide om der stadig kan ligge resterne af en gammel installation og spøge..... jeg har dog installeret 1.0 rc1 på 2 forskellige maskiner, men der har vist tidligere ligget en 0.2.3 vers. på dem begge.
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
 |
ChriZ
Bruger
Oprettet: 29-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 106
|
Sendt: 16-Juli-2008 kl. 14:20 |
Badsted skrev:
ChriZ skrev:
ja, det kører fint her - i tv server configuration, når jeg har scannet efter DVB-T kanaler... |
Fungerer det også efter standby og gennem nogle dage?
Jeg har også tidligere benyttet mig af EPG via DVB-T, men efter nogle dage kunne jeg kun se programoversigten og ikke nogen beskrivelser. Det fik mig til at gå over til TVGG.
Med venlig hilsen Henrik Badsted
|
ja, nu du siger det så er der da vist lidt bøvl med beskrivelserne, men den opdaterer ihvertfald fint programoversigten løbende... /Christian
|
 |
ChriZ
Bruger
Oprettet: 29-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 106
|
Sendt: 19-Juli-2008 kl. 15:25 |
Jeg har netop opgraderet til RC2 (kørte "ren" RC1 før uden SVn'er før) og har nu samme problem med manglende EPG til DR1, DR2 og DR Update, de må jo have ændret et ellr andet... vi må ha' fat i nogle af de danske udviklere der roder med MediaPortal...
/Christian
|
 |
confused
Guld medlem
|
Sendt: 19-Juli-2008 kl. 21:10 |
Jeg begynder at tro mere og mere på at det er en tidligere installation, som ikke er blevet ryddet ordentligt af vejen.
Jeg har startet med RC1 og så kørt svn'er på løbende, men hos mig har det været et problem lige siden jeg skiftede fra 0.2.3 til 1.0 RC1
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
 |
confused
Guld medlem
|
Sendt: 20-Juli-2008 kl. 13:04 |
sådan !!
På min Vista Ultimate har jeg lige ryddet den gamle RC1 installation fuldstændigt, og installeret RC2 forfra. Nu er der epg over hele linien inkl. DR Update, selvom denne nok er noget uinteressant ;-)
Det skal lige siges, at den klient jeg bruger lige nu, er en RC1 fra en anden pc, men jeg tror ikke det er relevant for epg'en overhovedet.
|
|
 |