|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
kongedam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() Sendt: 06-Juni-2009 kl. 13:49 |
|||
Hejsa
Jeg ville lige dele min nye opdagelse, Ved at bruge programmet Nummer Jægeren samt YAC Externalplugin Så er det muligt at få vist Navn og Nummer på den der ringer. Krav er at man har Ip telefoni eller et ISDN "modem" med Capi 2.0 Når din telefon ringer så tager nummerjægeren og slår nummeret op på TDC eller KRAK Og sender det til Mediaportal. Mediaportal viser så hvem der ringer, samtidig med at den trykker pause, cool ikke.... /Providers |
||||
![]() |
||||
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
|||
hvad bruger du af hardware?
jeg har ikke kunne finde noget der virker på analog siden af tdc ip-telefoni |
||||
![]() |
||||
kongedam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() |
|||
Hejsa Redigeret af kongedam - 07-Juni-2009 kl. 13:19 |
||||
![]() |
||||
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
|||
Det er bare spørgsmålet om TDC vil udlevere oplysninger om min SIP-konto.
|
||||
![]() |
||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|||
Det kan du se i din router |
||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hvordan det, og hvad med password? Nu er min ip-phone adapter fra linksys (udleveret af TDC) ikke sat direkte på min router dlink dir-655 (som jeg selv har købt). |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hmm,
Prøv at kigge under selvbetjening på deres hjemmeside Redigeret af kongedam - 07-Juni-2009 kl. 22:18 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Korrekt. Men du har ret det skader ikke at prøve at kontakte TDC. |
||||
![]() |
||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|||
Har din adapter ikke en konfigurationsside? Hvis du har addressen til den, kan du jo prøve at skrive den i en Browser (192.168.1.?) |
||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Det har jeg prøvet at lege med. man kan faktisk fra sin telefon taste **** sammen med nogle tal , få oplyst dens ip-adresse. Men da den ikke sidder på min egen router er det ikke en simpel 192.168... adresse. Jeg har så i dag prøvet at ringe til TDC og har (efter at have talt med op til flere) ikke fundet en eneste der som minimum bare ved hvad en sip-konto er. Jeg ved egentlig ikke hvorfor TDC har ip-telefoni, når man åbenbart ikke har mulighed for at udnytte det til noget. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg kan anbefale Fullrate, har haft det et par år. Har 10/1 mbit inklusive IP telefoni for 249 pr. måned. For 30 ekstra har man fri fastnettelefoni i DK. Jeg ved godt de nu er ejet af TDC, men de har bibeholdt deres gode service Sådan ser konfiigurationssiden ud i deres Router Redigeret af MCenterFreak - 08-Juni-2009 kl. 13:34 |
||||
||||
![]() |
||||
mtjoernelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-April-2008 Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|||
Dejligt simpelt program (Nummerjægeren) som virker "out of
the box" med Telsome, dog med den lille hage, at når jeg starter programmet op og ringer til mig selv (fra en mobil), så registrerer programmet opkaldet og viser nummeret. Samtidigt er nummeret imidlertid optaget... Et ret væsentligt problem. Kan det virkeligt passe at den skal gøre sådan? |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |