|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
scouzer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() Sendt: 24-Februar-2010 kl. 15:55 |
Jeg leder efter et plugin til mediaportal der gør lettere at finde rundt i alt min musik.
det jeg godt kunne tænke var at jeg kunne lave en playliste med alle mine musiknumre, hvor jeg så bare kan søge i dem og finde lige det nr jeg gerne vil høre evt også ligge et i que ligesom i winamp.
nogen der kan hjælpe mig???
|
|
Kenneth
|
|
![]() |
|
scouzer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
ingen der kan hjælpe???
|
|
Kenneth
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Har du prøvet at lede under deres plugin section ?
Jeg synes måske ikke det er helt så oplagt at bruge samme software til musik, som til video, billeder, og tv.
Jeg bruger itunes til musik, styret fra en ipod touch hvor du kan bladre i musikken uden at have tv'et tændt.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
saamand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Den basale søge-funktionalitet i MP er ikke særlig udviklet og relativ begrænset. Det fine "Global Search" plugin: http://forum.team-mediaportal.com/mediaportal-plugins-47/new-plugin-global-music-search-version-1-7-0-a-24057/ udbygger den betragteligt og giver dig mulighed for søge på kryds og tværs. De fleste af de mere advancerede skins erstatter linket til den basale søgemekanisme med et link til Global Search.
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg har prøvet global search, men jeg kan ikke rigtig få det til at virke. det skal siges jeg er rimelig ny på området, så det kan godt ske jeg gøre noget forkert.
understøttes det af den nye version????
|
|
Kenneth
|
|
![]() |
|
saamand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Ja, Global search virker fint med den nye 1.1.0 RC1. Du kan hente mpi filen ned på skrivebordet og bruge den gamle installer til at installere den ved blot at dobbeltklikke på den. Hernæst burde det virke. Hvis man er MP rookie så kan det måske være en lille udfordring at finde pluginet i MP. Det afviger fra skin til skin. Jeg bruger Black Glass og her kommer der et ekstra punkt i menuen til venstre når man er i My Music.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |