recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mediaportal på VMC opsætning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMediaportal på VMC opsætning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
h8red Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Februar-2006
Status: Offline
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Emne: Mediaportal på VMC opsætning
    Sendt: 07-Maj-2008 kl. 14:57

Hej

Jeg er glad bruger af Vista Media Center, men nu er jeg klar til lidt udfordring og har tænkt at kaste mig over mediaportal.

Den opsætning jeg har nu består af: P4 3.0, 2GB DDR2, ATi HD2600XT, 5.1 analoge out HD Audio til reciever, MS Vista Ultimate som mediacenter, Floppy-dtv dvb-c, yousee, mymovies og arcsoft totalmedia theatre (har også en licens til Powerdvd 7.3 Ultra som ikke er installeret PT, LG combo blu-ray/hd-dvd, AC3 filter.

Kan jeg udenvidere installere mediaportal ved siden af min vmc opsætning? af hensyn til andre i huset der gerne vil have at tingene virker :)

Vil mediaportal kunne arbejde sammen med arcsoft totalmedia theatre?

Kan jeg mounte iso, som jeg gør vha. mymovies og starte disse i mediaportal?

Vil min floppy-dtv der kører med mce drivere kunne bruges i mediaportal, med disse drivere?

Til top
jessgade Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-November-2006
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2008 kl. 15:30

Svar til lidt af spørgsmålene:

Du skal køre med nogle andre floppydtv drivere for MediaPortal... noget med BDA tror jeg det er de hedder.

MediaPortal kan via plugins arbejde med ISO'er. Den kan også starte eks. DVD'er som bare råt er kopieret ind i en folder.

Men du bør nok ghoste originalen hvis du skal til at lege

Til top
h8red Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Februar-2006
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2008 kl. 15:35

Hvis ikke den kan bruge vmc driverene, men derimod bda, tror jeg jeg installerer på en anden harddisk.

Det er vigtigt for husfreden at det oprindelige mediacenter fungerer.

Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2008 kl. 20:44
Mediaportal har også tendens til at stoppe VMC services så optagelser ikke bliver optaget osv. Så en anden harddisk er nok sagen ja.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu