|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
Sådan virker min DVB-C modtager med 2 tunere. Hvis jeg ikke tænker mig om, så ender de fleste optagelser kodet på harddisken, men den kan så sættes til køre et batch-job, hvor den dekoder optagelserne hvis de skal redigeres på en PC.
Nej, tværtimod. Det kommer helt an på det anvendte CAM modul, og det som MM-Vision sælger ligner dem jeg selv bruger: ![]() Du kan jo tjekke om dit er det samme. |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10592 |
![]() |
|
Det er sikkert fuldstændig rigtigt, men jeg har endnu ikke oplevet et CA modul der kan afkode mere end én kanal ad gangen - skal dog ikke afvise, at de muligvis findes. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
|
Jeps - skal nok vende tilbage med mere info når jeg har testet lidt mere. Er det korrekt forstået at (iflg. jeres teori) burde programmet kunne optage alle kanaler på den samme MUX i scrambled format?
|
||
![]() |
||
jessgade ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|
Skal man gøre noget specielt ... i tvserveren(?) ... for at få simultan optagelse og visning af flere kanaler til at virke? Eller virker det bare automatisk - hvis ellers ens CAM understøtter det (og der sendes flere kanaler i samme MUX) |
||
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
Nej - Begrænsningen er normalt, at du kan optage 2 og se en 3. kanal i samme MUX. |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
|
Ok tak for svaret.
Jeg har testet lidt mere på det. Har gjort følgende: 1. Optaget 30 sekunder af TV2 Zulu og TV2 Film _samtidig_ 2. Overført .ts filerne til min laptop. 3. Afspillet begge filer _uden_ problemer i MPC. Andet jeg skal prøve før I er overbevist? :) JessGade: Som udgangspunkt tror jeg ikke du skal ændre noget. Hvis man bruger flere kort kan det være en ide at slå "EPG idle" fra, da det har tenden til at blokkere det ene kort for at hente EPG. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |