|
MediaPortal setup af DVD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stub ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2014 kl. 06:54 |
Jeg er ved at skifte fra WMC7 til MediaPortal men jeg har fået et problem.
Jeg kan ikke få afspilleren fra MP til at fortsætte afspilningen af DVD hvis jeg afbryder visningen. Afspilleren vil hele tiden starte DVD'en forfra. I WMC7 var der ingen problemer... Er der monstro et klogt hoved derude der kan hjælpe mig? På forhånd - tak for hjælpen
![]() |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
prøv at google "mediaportal resume playback" og se om der ikke er noget der kan hjælpe!
|
|
![]() |
|
Stub ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
Det er prøvet, uden nogen succes... Resume virker fint med optagelser og film der ligger på harddisken. Jeg synes at jeg har været vidt omkring uden at kunne finde nogen indstillinger for resume. Jeg får heller ikke spørgsmål om at fortsætte afspilningen. Den starter bare afspilningen fra starten.
|
|
![]() |
|
Gad vide om det har noget med den nye version 1.6 - jeg har installeret den på min bærbar også og her har jeg samme problem??
|
|
![]() |
|
Det ser ud som det er en bug http://issues.team-mediaportal.com/browse/MP1-4386
Så må jeg jo vente til version 1.7.100 i maj... det var træls at skulle vente så længe ![]() Er der nogen der ved om man kan bidrage til MP projektet med test eller lign.? Jeg kunne ikke finde ud af at trace fejlen inde på deres hjemmeside. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |