|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
brixis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2009 Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Tid til en lille update. der er stadig ikke noget der virker ud over DR1, DR2,osv.
Heller ikke efter de har sendt en update til kortet som kortet skulle ha modtaget ifølge ders suport. De ville nu sende mig et nyt kort som jeg modtager i morgen. |
|
![]() |
|
brixis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2009 Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Ja så kom der nyt kort i og det hjalp ikke en dyt. så jeg tror det er CAM'et den er gal med.
har aflevert det gamle tilbage og bestilt et nyt: http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p2278_Viaccess- I-II-CAM--V484---by-Smit----auch-HDTV-MPEG4-.html |
|
![]() |
|
Schumi112 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Har du husket dette? TV server configuration, "TV Servers - YourMachineName - YourCard". If you press edit, you can check "Cam enabled and present for this card" |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det har jeg husket. ellers tak for forslaget
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har nu skiftede mit CAM ud og alt det spiller bare også HD kanaleren. mange tak for al den gode hjælp.
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Det lyder godt at det lykkedes. Nu det virker, kan jeg så ikke få dig til at teste noget for mig? Kan du få de to "Landskampskanaler" til at virke? De findes på frekvens 143 og 538 og hedder henholdsvis Bold og Bold HD. Jeg kan sagtens finde kanalerne, men kan ikke tune dem. I loggen ser det ud til at det skyldes at der ikke sendes lyd på kanalerne. Jeg kan godt tune dem med FireDTV Viewer, så det ser ud til at det er MediaPortal der er lidt kræsen med hensyn til at den vil have lyd på kanalen. Jeg skal bare lige høre om andre med MediaPortal oplever dette problem. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Lige for at få tingene på plads: Er dit nye CAM et SMIT Cam, og kan vi dermed bekræfte Patriarkens påstand om at kun "ægte" SMIT CAM virker? Din case viser jo at uanset hvad du gjorde, så var det først ved skift af CAM du kom i mål. (jeg er ikke selv DVB-C men DVB-S/T) |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Min påstand, er ikke som sådan en påstand, det er empirisk efterprøvet. Dette nok ikke i tilstrækkelig grad til at man kan konkludere at dette er fakta. Folk med andre CAMS har også haft tingene til at virke (Dig selv inklusiv) Jeg ved kun at mine og mange andres problemer med CAMs er blevet løst med skift til Smit CAM. Dette især med YouSee og Stofa og i mange tilfælde også med Conax/CD. Derfor kan man sige at der er en fællesnævner for en successfuld implementering af CAM, dog er det nok mere best practice.... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Ja mit nye cam er et smit CAM købt hos dvbshop. jeg fik dog penge tilbage for det "gamle" jeg købte hos MM-vision.
og ja jeg er sikker på det var pga. CAM'et det ikke virkede, i mit setup. Redigeret af brixis - 26-Maj-2009 kl. 17:20 |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Hej Brixis, bare lige hvis du har overset det i posts, gider du så at prøve at tjekke nedenstående for mig?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har nøjagtig det samme resultat som dig :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Trist. Så vi kan ikke engang teste om kanalerne virker som de skal, før på dagen. Det er sgu lidt skidt. Har lavet en support request på det på forummet, så det forhåbentligt kan blive rettet fremtidigt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |