recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MediaPortal undertekster virker.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMediaPortal undertekster virker.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Vanda Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-April-2006
Status: Offline
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2007 kl. 09:14
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Jeg ved ikke om dvbviewer er vejen frem. Jeg havde personligt fortrukket noget VistaMCE, hvis bare de havde haft fuld support for DVB.

Men det er med dette, som det er med alt her i computer verdenen. Vi kan bare ikke få noget der virker 100%, uanset hvor meget vi betaler.

Hej.

Du skal bruge mellemrumstasten for at gå et skridt tilbage i menyen på dvbwiever

Til top
Vanda Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-April-2006
Status: Offline
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2007 kl. 09:16
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Henrik, har du prøvet HTPC brugerfladen i Dvbviewer? Den står ikke standard til dette, men noget du selv kan sætte. Så får du en mere grafisk brugerflade ala MCE/Mediaportal.

Jeg kom på et tidspunkt til at sætte min til det. Problemet var bare, at jeg kunne dælme ikke komme tilbage igen, og jeg skulle lave nogle rettelser i indstillinger. Så det endte med at jeg afinstallerede og installerede på ny. Det var hurtigere end at forsøge at finde indstillinger fra HTPC brugerfladen

Hej,

Svarede på forkert indlæg før, men her er det rigtige:

Du skal bruge mellemrumstasten for at gå et skridt tilbage i menyen på dvbwiever

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu