|
Mediaportal / XBMC til Netflix, HBO osv? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
chrlau5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 361 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 07:45 |
Er der nogen der har erfaringer med brugen af streaming tjenester via Mediaportal eller XBMC?
Selv har jeg prøvet det nye plugin til Netflix der er lavet til Mediaportal, men desværre er der noget med der ikke er en API der fungerer det er vist kun i U.S.A det virker (TYPISK!). Man kan søge og starte en film fra pluginet, men ikke mere end det fik jeg den til så det er ikke holdbart. Programmøren af dette plugin er ved at se på muligheden for understtøtelse af HBO :-). Til XBMC har jeg set der lavet et add-on til viaplay.se og programmøren vil også lave understøttelse for viaplay.se og muligvis live sport. Hvad med Netflix, HBO og evt. andre streamingtjenester via mediaportal eller XBMC som må regnes for de førende mediacenter software er der nogen der kender til nogle løsninger?
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spørgsmålet er om man skulle løse de problemer med at integrere streaming tjenester i mediacentersoftware på en anden måde...
Sammenligner man med apps på mobilpmrådet til f.eks. radio, så har hver udbyder sin egen apps, som man skal skifte rundt mellem og deres eget individulle brugerinterface... TV-apps synes at gentage dette mønster en Apps pr. udbyder.. Sådan kunne man også tænke i forhold til streamning tjenester, man lader OS skifte program og bruger fjernbetjeningen til at udføre det. Jeg synes ikke det er på nogen måde optimalt, men måske det der kan lade sig gøre uden videre, trods forskellige bruger-interface... HaR kørt med Netflix på mit mediacenter (windowds 7 med dvbviewer) blot med at anvende IE-browseren.. Netflix "playeren" synes jeg i browseren har et meget brugervenlig interface med alle de funktioner man kan ønske sig i selve browseren.. Problemet er fjernbetjeningen den skal integres, bruger pt. en "luft"-mus... (logitech) |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |