|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lruneh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 07:39 |
Hey
Jeg vi lgern tjekke mediaportal ud for at se, om det er et bedre alternativ end windows media center. Jeg kan dog over hovedet ikke gennemskue, hvordan jeg skal indstille programmet til at søge efter kanaler. Jeg bor i ishøj, og har netværks id 1184. Hvordan søger jeg bedst efter kanalerne i media portal - eller er der måske nogen, der har dem i en xml-fil, som jeg kan importere? Enhver form for hjælp vil der blive sat sttor pris på :) tak
|
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
![]() |
Hvem får du tv fra? Stofa, Yousee, antenne..... ? |
|
![]() |
|
- Iver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
hvilket tv halløj har du?
DVB-T, DVB-C, DVB-S? Boxer, yousee, Stofa?
|
|
![]() |
|
lruneh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Hej begge, og tak for svarene
Jeg er på Ishøj fællesantenne. Det er yousee, som leverer signalet - dvb-c.
|
|
![]() |
|
- Iver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
Uden at skulle komme ind på det reelle forhold dem imellem, så består MediaPortal af 3 programmer. MediaPortal, MediaPortal konfiguration, TV server konfiguration. Gå i sidstnævnte og vælg "TV Servers" i meneun til venstre... bah... det er sgu nemmere, at du bare følger denne: http://wiki.team-mediaportal.com/TV-Server
Det korte af det lange er, at du på den enkelte tuner kan vælge at scanne efter kanaler. Der vælger du "Danmark" og så har du flere yousee muligheder at vælge imellem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |